Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #1 Skrevet 22. juli 2010 Navn og pris? Skal gå med mini, men kjenner ikke til noen fotografer. Er det vanlig å ta med foreldre, eller kun mini? (vi er ikke sammen)
Leandermamma Skrevet 22. juli 2010 #2 Skrevet 22. juli 2010 Vi har nettopp tatt bilde av ungene hos Fotograf Hauge på Kokstad. Kjempe fine bilder!!!!!! Du velger jo selv om du vil ha bilder av dere foreldre sammen med barnet, enten hver for dere eller som et familiebilde. http://www.fotografhauge.no/
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #3 Skrevet 22. juli 2010 Der var vi og når vi tok bilder med småen. Hun var da 7 mnd og tok mest av henne og noen med alle. Vi fikk bytte klær på henne flere ganger og fotograf er kjempeflink og god på pris.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #4 Skrevet 22. juli 2010 Sjekk ut Paul Bernhard i sentrum. Jeg syns han tar fantastiske bilder. Men det kommer an på hva du liker selfølgelig. Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå