Gjest Skrevet 22. juli 2010 #1 Skrevet 22. juli 2010 Jeg er bedt til hele selskapet med middag og kaffe. Jeg må dra alene da mannen er på sjøen. Tidligere i barndommen var vi bestevenninner, men i de siste par årene har vi sklidd mer og mer fra hverandre, lange avstander osv. Hva er en passende sum å legge i gave?
-trollemor- Skrevet 22. juli 2010 #3 Skrevet 22. juli 2010 har ikke vært i bryllup til venninnner og blir nok heller ikke noe av. Mine nærmeste venninner kommer ikke til å gifte seg. bare jeg som skal gifte meg. men ville gitt en 1000 lapp, men om det var mye for deg. Gi det du har råd til.
Gjest Skrevet 22. juli 2010 #4 Skrevet 22. juli 2010 Takk for svar:) En tusenlapp høres passende ut ja:) Mitt første bryllup til en venninne dette også, så er litt fersk i gamet;)
Drømmer om nummer 3 <3 Skrevet 22. juli 2010 #5 Skrevet 22. juli 2010 Jeg synes tusen høres mye ut, tenker jeg ville gitt ca 300.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 22. juli 2010 #6 Skrevet 22. juli 2010 Til en veldig god venninne av meg ga jeg 500 kr i gave. Vi har ikke allverdens råd så vi ga det vi kunne.
Ugl@ Skrevet 22. juli 2010 #7 Skrevet 22. juli 2010 Ville gitt en gave i en pris mellom 700-1200kr, alt etter hva jeg fant, smaken til venninna mi og eventuelt ønskeliste hun måtte ha. Penger er greit å gi hvis man overhode ikke finner en gave som er verdt å gi. Ting jeg satte stor pris på å få var: lekre sengesett i god kvalitet, fine duker, lystlykter til hagestua, dessertskåler, vannkaraffel med glass til. Lekkert sengeteppe. Hadde jo det meste vi trengte, men fikk endel ting jeg kansje ikke hadde tenkt på at var kjekt å ha.
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 22. juli 2010 #8 Skrevet 22. juli 2010 Virkelig nære venner har vi gitt gave til rundt 2500,-, mens bekjente har fått 1000,-. Dette er jo fra oss som par, så det stiller seg gjerne annerledes om du skal dra alene. Du må uansett gjøre det du selv finner passende utifra relasjonen og økonomien. Kos deg i bryllup!
Gjest datatyven Skrevet 22. juli 2010 #10 Skrevet 22. juli 2010 1000,- om begge skulle gått. 700,- når det bare var deg synest jeg er bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå