Gå til innhold

Ang å sende vogn i posten


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har gjort det?

Hvordan gjør dere det og hva vil portoen komme på??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

 

Vi har sendt vogn med posten ett par ganger...

 

Jeg kjøpte en vognpose av sas, og vi pakket vognen som når vi sendte den med fly. stripset håndtaktet nede og la hjulene i bagen. Alle løse deler ble tatt av og pakket oppi sammen med hjulene (baggen ble pakket inn i en søppelsekk for ekstra beskyttelse). der hjulene skal festes satte vi tennisballer for at ikke "pinnene" skal stikke hull på posen.

 

Du kan også høre med en "vognbutikk" om de har vognposer/ sendeposer.....

 

prisen til posten er ca 250,- (for små-triller 150,-)

 

http://www.posten.no/Produkter+og+tjenester/Finn+riktig+sendemate

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...