Ladycaliente Skrevet 22. juli 2010 #1 Skrevet 22. juli 2010 Er det noen av dere som har gjort det? Hvordan gjør dere det og hva vil portoen komme på??
mamma'n til to Skrevet 23. juli 2010 #2 Skrevet 23. juli 2010 Hei Vi har sendt vogn med posten ett par ganger... Jeg kjøpte en vognpose av sas, og vi pakket vognen som når vi sendte den med fly. stripset håndtaktet nede og la hjulene i bagen. Alle løse deler ble tatt av og pakket oppi sammen med hjulene (baggen ble pakket inn i en søppelsekk for ekstra beskyttelse). der hjulene skal festes satte vi tennisballer for at ikke "pinnene" skal stikke hull på posen. Du kan også høre med en "vognbutikk" om de har vognposer/ sendeposer..... prisen til posten er ca 250,- (for små-triller 150,-) http://www.posten.no/Produkter+og+tjenester/Finn+riktig+sendemate
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå