Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #1 Skrevet 22. juli 2010 Flaut dersom det ikke gjør det og jeg ringer inn. Fostervannet mitt gikk nemlig over pcen som sto nedenfor sengen!! Dvs den fikk seg ein god dusj....... :/
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #2 Skrevet 22. juli 2010 Det gjør den sikker. Det var jo ett uhell. Jeg fikk penger til ny pc, fra forsikringen for noen dager siden. Da mitt barn sølte ett glass brus over den, og den døde..
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #3 Skrevet 22. juli 2010 Selskapene er verdensmestre til å sno seg unna.. Prøv deg.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #4 Skrevet 22. juli 2010 Det er verd forsøket, ihvertfall hvis pcèn din ble ødelagt. Medlem i LO? Da får du garrantert igjen, hvis du ringer de.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #5 Skrevet 22. juli 2010 Kommer ann på forsikkringen din. Hvis PCen er ødelakt (og ikke bare "ekkel") og du har en tabbeforsikkring eller en forsikkring som dekker skader av vann regner jeg medat du får reperasjonen dekket eller ny PC. Om det hår på inboforsikkringen er det ofte en egenandel. Les forsikkringsvilkårene eller spør hos selskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå