*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 22. juli 2010 #2 Skrevet 22. juli 2010 dytter litt på denne. Eneste planene min er at jeg skal ut å gå tur:) Det har vært skikkelig drittvær her hele uka og i natt tordnet det og var et forferdelig leven ute.. Så i dag hvor det har klarnet litt opp skal vi ut å gå tur:-) Men først etter måltidet kl 12 tror jeg:-) Ellers ingen store planer! Kom med forslag jenter, jeg trenger tips til uka:)
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #3 Skrevet 22. juli 2010 Minstejenta skal ha vaksine kl 14:00 i dag, så før det skal vi bare slakke rundt, leke i hagen, plukke blåbær, stikkelsbær og moreller . Etter vaksinen er tatt skal vi enten til åpen bondegård eller på stranda hvis det ikke blåser for mye. Er meldt nydelig vær hele dagen så vi skal ihvertfall være mye ute. Mulig vi drar rundt på en lekeplass-runde, mater ender og svaner og kjøper oss en is. Er hjemme med en på 20 mnd og en på 9 år, også er jeg gravid så orker ikke all verden. Samboeren min jobber lenge i dag.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #5 Skrevet 22. juli 2010 Har ikke akkurat tips til deg for min dag er ganske så kjedelig Rydde, pakke og kjøre ti timer i bil. Jippi. Med to barn på slep hele veien da
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #6 Skrevet 22. juli 2010 Her er det skikkelig sommervær med regn, tåke og vind, så jeg tror vi tar mesteparten av dagen inne i dag. Skal ta en liten trilletur med min lille sønn, men den blir ikke så lang da bekkenet fortsatt er ømt og vondt etter fødsel. Så i dag er det prosjekt klesskap, har allerede begynt. Kaster med hard hånd, huset flyter over av klær som vi ikke har brukt på årevis. Nå skal det BORT :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå