Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #3 Skrevet 22. juli 2010 Han må ha fått i seg noen stoffer som ikke er helt lovlig.... kanskje han trodde at de ikke ville vises på en test....eller at han har blitt lurt...spekulasjoner spekulasjoner....noe har i alle fall skjedd!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #4 Skrevet 22. juli 2010 Jeg håper jeg og, men jeg tviler egentlig på det. Veldig synd iallefall.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #5 Skrevet 22. juli 2010 Syns det er veldig rart at han testa positivt men hadde normale EPO-verdier. http://www.dagbladet.no/2010/07/21/sport/doping/erik_tysse/friidrett/kappgang/12649393/ Det er vel over ti år siden sist en Nordmann dopet seg, noe som viser at Nordmenn har en meget striks forhold til doping, jeg håper for hans skyld at han ikke er dopet. Kappgang er vel ikke akkurat dopingsport nr. 1 heller.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #6 Skrevet 22. juli 2010 Veit ikkje heilt kva ein skal tru. Iflg han sjølv har han gått jamnleg til fastlegen og sjekka Hb (blodprosent) og denne har vore uendra. Nyresjuke som treng EPO/CERA sjekkar verknaden av legemiddelet ved å sjå at blodprosenten går opp. Så han kan ikkje ha brukt mykje. CERA er jo eit ganske nytt middel som ein ikkje hadde metodar til å teste for i byrjinga, så ein kan jo håpe at testemetoden ikkje fungerar skikkeleg. Er jo heilt idiotisk å ta noko slikt før eit mesterskap når ein har så mykje å risikere. Men folk har jo gjort dumme ting før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå