Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 Hei! Noken som veit om noken som kan hjelpe til med advokathjelp etter samlivsbrudd - til ein overkommeleg pris? Lyt komme meg ut av eit forhold med ein som ikkje eig økonomisk sans i det heile tatt... Dermed set eg også litt i deep shit pga stort lån:( På førehand takk
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 Har vel litt å si hvilken landsdel du bor i?
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. juli 2010 #3 Skrevet 22. juli 2010 Det kan jo være du har rett på fri rettshjelp. Det hadde jeg og fikk god hjelp fra en kjempe kjekk advokat.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #4 Skrevet 22. juli 2010 Bor i oslo-området.. Aner du kva kritera er for å ha rett på fri rettshjelp moota ? Takk for svar by the way HI
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #5 Skrevet 22. juli 2010 De fleste advokater tar mellom 1200-1500kr timen i tillegg kommer "kontorutgifter". Men du kan kontakte advokat forklare situasjonen, og be de søke om fri rettshjelp, satsene er veeeldig lave. Slik at det er få som faktisk er berettiget til fri rettshjelp. Men det er absolutt verdt et forsøk, det skal også brukes skjønn. Så; - kontakt adv. - be de søke om fri rettshjelp - evt. kontakt NAV/familievernkontoret.. de kan også hjelpe med en del praktiske ting og råd. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #7 Skrevet 22. juli 2010 Tusen takk for gode svar, skal sjekke ut om det er mulig med fri-rettshjelp.. God helg !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå