Gå til innhold

Redd for at jeg ikke er gravid likevel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en test idag, den slo ut etter 5-10 min ganske svak lysrosa strek og har sett på den i hele idag men den er sååå svak, mannen min mener den er positiv og skal teste meg igjen i morgen, men nå er jeg så spent og ivrig på å være gravid at jeg blir lei meg om den er negativ i morgen.. Det var billigtest, og jeg tror faktisk jeg venter mens i morgen/fredag.. Håper virkelig jeg får en positiv i morgen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er nok gravid. Er ikke billigtestene gjerne mindre følsomme enn de litt dyrere?

Lykke til i morgen tidlig da!

Skrevet

Vet ikke, kjøpte en billig en i England, men det står at den skal kunne vise før forventet mens.. Har glodd på testen i hele ikveld og blir gæærn, svaak lys rosa strek som vises der en rosa strek skal være.. :-)

Er en smule bekymret siden mannen har alt ringt sine venner og er helt overlykkelig, selv om jeg ga streng beskjed om ikke.. *fruster*

Skrevet

Hva står det i vedlegget da? En strek er vel en strek det.

Skrevet

Ja står det.. en strek er strek, har hørt mye om skyggestrek, hva er de da?

Skrevet

Aner ikke. Kanskje at man er så ivrig at man innbiller seg at kontrollstreken er dobbel, hi hi.

Skrevet

:-P

Leste at testen slår ut på 50miU....

Skrevet

Hadde ventet til etter forventet mens!

Men uansett, positiv er uansett positiv. Den slår ikke ut på hcg hormoner hvis du ikke er gravid.

Skrevet

Jeg ser klart farge på den streken der (det er denfinitivt en strek), og den er positiv :-) Gratulerer med spiren!

Skrevet

Det er definitivt en strek der!

jeg hadde en likeens strek på quick response for snart 4 år siden, og har nå ei tulle på litt over 3 år på fanget:)

Gratulerer med spiren!!!!

Skrevet

Jeg fikk svaak strek på en billigtest og helt klart positivt med CB. Har også en fin jente på 1 1/2 ved siden av meg nå..

Skrevet

Tok en ny test nå!! Streken er fremdeles svak men myye sterkere enn igår!!! :)

Skrevet

Takk håper på en sterke positiv test snart sånn jeg tør å juble helt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...