Gjest Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 Tok en test idag, den slo ut etter 5-10 min ganske svak lysrosa strek og har sett på den i hele idag men den er sååå svak, mannen min mener den er positiv og skal teste meg igjen i morgen, men nå er jeg så spent og ivrig på å være gravid at jeg blir lei meg om den er negativ i morgen.. Det var billigtest, og jeg tror faktisk jeg venter mens i morgen/fredag.. Håper virkelig jeg får en positiv i morgen
emil06 Skrevet 22. juli 2010 #2 Skrevet 22. juli 2010 hmmm , testen slår vell ut på et spesielt hormon og den skal jo ikke slå ut når du ikke har det hormmonet i kroppen
2prinsesserogbim Skrevet 22. juli 2010 #3 Skrevet 22. juli 2010 Krysser fingrene og håper på det beste.. men om testen slår ut etter tida har gått skal du egentlig ikke stole på det.. Men håper for din del at den er positiv.. Ta en digital test så slipper du tolke streker.. Når er IKM?
Gjest Skrevet 22. juli 2010 #4 Skrevet 22. juli 2010 jeg tok en ny test idag, det kom opp en strek fremdeles svak men tydligere enn igår:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå