Gå til innhold

Redd for at jeg ikke er gravid...


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Tok en test idag, den slo ut etter 5-10 min ganske svak lysrosa strek og har sett på den i hele idag men den er sååå svak, mannen min mener den er positiv og skal teste meg igjen i morgen, men nå er jeg så spent og ivrig på å være gravid at jeg blir lei meg om den er negativ i morgen.. Det var billigtest, og jeg tror faktisk jeg venter mens i morgen/fredag.. Håper virkelig jeg får en positiv i morgen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm , testen slår vell ut på et spesielt hormon og den skal jo ikke slå ut når du ikke har det hormmonet i kroppen :)

Skrevet

Krysser fingrene og håper på det beste.. men om testen slår ut etter tida har gått skal du egentlig ikke stole på det.. Men håper for din del at den er positiv.. Ta en digital test så slipper du tolke streker.. Når er IKM?

Skrevet

jeg tok en ny test idag, det kom opp en strek fremdeles svak men tydligere enn igår:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...