Gå til innhold

Noen her som samsover med 1-åringen sin? :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ypperlig for oss alle :-)

Skrevet

Så bra! :) Har lyst til å prøve å samsove med barnet mitt.

Ikke noe problem med at de krabber ut av senga mens dere sover heller? Det jeg er redd for

Trådstarter

Skrevet

Min på 21 mnd har sovet sammen med meg fra starten (hun begynte i sengen sin men flyttet til meg ved første nattamming; nå er hun bare der hele tiden fra begynnelsen av).

Hun sover mellom meg og veggen (har stappet masse tepper mellom madrassen og veggen slik at hun ikke går ned i hullet der) og det går veldig bra. Aldri falt ut av sengen, men hun skjønte tidlig hvordan klatre inn og ut av sengen, eller tidligere enn storesøster som sov i sprinkelsengen sin. Men før hun kunne gå, så satt hun bare der og ventet til vi kom og hentet henne ut.

Lykke til! Synes det er koselig med baby ved siden av meg.

Skrevet

Ok, men da tar jeg sjansen og prøver :)

Håper bare jeg ikke begynner for sent ;)

Skrevet

Vår jente på 18 mnd har sovet alene helt tiden siden nyfødt perioden ( forutenom når hun har mareritt ol) Det funker helt fint :)

Skrevet

Vi begynte og samsove når hun fikk sove med oss når hun var syk ved 9 måneders alder, og det var så koselig at vi samsov helt til hun var 22 mnd. Da fikk hun stor seng.

Hun sov i midten av oss, datt aldri ned noe sted, og gikk aldri ut av senga heller. Hvis hun våknet så vekket hun en av oss med en god klem og et stille "mamma" :)

Skrevet

Her i familien samsover vi alle, fra lillebror på 1 år til oldefar på 91 :-)

Skrevet

ja har lav seng så gutten på 1 år krabber opp og ned selv. 4 åringen sover også med oss. Pappan er i militæret

Skrevet

Bare pass på at babyen/barnet ikke ligger uten sikring. En vegg, en barneseng eller noe annet så ikke fall ut av sengen skjer. Og egen dyne så det ikke blir for varmt, samt frisk luft på soverommet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...