Vannmann83 Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 Ønsker modellen med rosa prikker. Ta kontakt om du har en til salgs!
Mor Løvehjerte Skrevet 22. juli 2010 #2 Skrevet 22. juli 2010 Jeg har selvfølgelig en i str. 86 med rosa prikker som ser helt ubrukt ut, men aner jo ikke om den kanskje fortsatt passer til vinteren her. Det er virkelig en helt super dress (bor i Nord-Norge), og ved siden av å se helt fantastisk ut, elsker de den i bhg.
Vannmann83 Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2010 Ok! Det skjønner jeg jo. Er ikke godt å vite hvor mye de strekker seg på noen måneder.:) Er så fornøyd med Reima-dresser, og synes den Piper-dressen er så søt. Har kikket litt på vinterens kolleksjon også da. Om du finner ut om den skal selges i nærmeste fremtid får du kontakte med med en melding her på DIB da.
Mor Løvehjerte Skrevet 22. juli 2010 #4 Skrevet 22. juli 2010 Det skal jeg absolutt gjøre. Har en svak anelse om at den nok må byttes i en ny. ) Hvor i landet bor du?
Vannmann83 Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2010 Jeg bor på østlandet, så den må isåfall sendes sørover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå