Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 Er litt smålei av nyvaskede håndklær som kjennes ut som spikermatter etter en vask og tørk på stativet. Bruker vanlige skyllemidler som kjøpes i vanlig dagligvarebutikker, og det samme gjelder vaskepulveret, men jeg det blir ikke mykt å godt ala comfortfeelingen man får på hoteller eller ved tromlede håndklær. Noen tips?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 Jeg bruker biotex vaskepulver og det skyllemiddelet som alltid selges billig på europris - bruker en god del av det. Håndklene er allltid myke, selv om de er mykest om de kommer fra tørketrommel.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #4 Skrevet 21. juli 2010 Hater skyllemiddal/tøymykner. Det legger seg som en ekkel hinne over tøyet. Håndkler og sengetøy tar jeg alltid i tørketrommel. Nå på sommeren henger jeg det ut til det er nesten tørt også legger jeg det i tørketrommelen de siste 10 minuttene for at det skal bli mykt. Sparer strøm og miljø.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #5 Skrevet 21. juli 2010 Bruker Neutral vaskemiddel og skyllemiddel, og har ikke stive håndklær!
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #6 Skrevet 21. juli 2010 Skyllemiddel ødelegger håndklær, fjerner store deler av oppsugingsevnen. Jeg tromler bare håndklær og sengetøy.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #7 Skrevet 21. juli 2010 Bruker ikke skyllemiddel, har en datter med atopisk eksem og flere leger har anbefalt å ikke bruke skyllemiddel, selv uten perfyme så jeg har kuttet det ut. Bruker bare neutral vaskemiddel, og alt ender i tørketrommelen etter vask. Alltid myke honkler. De var myke nok når vi ikke hadde tørketrommelen også, men nå er de kjempe myke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå