Gå til innhold

Stive håndduker - hvilket skyllemiddel bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt smålei av nyvaskede håndklær som kjennes ut som spikermatter etter en vask og tørk på stativet. Bruker vanlige skyllemidler som kjøpes i vanlig dagligvarebutikker, og det samme gjelder vaskepulveret, men jeg det blir ikke mykt å godt ala comfortfeelingen man får på hoteller eller ved tromlede håndklær.

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker biotex vaskepulver og det skyllemiddelet som alltid selges billig på europris - bruker en god del av det. Håndklene er allltid myke, selv om de er mykest om de kommer fra tørketrommel.

Skrevet

Tørketrommel hehe ;-)

Skrevet

Hater skyllemiddal/tøymykner. Det legger seg som en ekkel hinne over tøyet.

Håndkler og sengetøy tar jeg alltid i tørketrommel. Nå på sommeren henger jeg det ut til det er nesten tørt også legger jeg det i tørketrommelen de siste 10 minuttene for at det skal bli mykt. Sparer strøm og miljø:).

Skrevet

Bruker Neutral vaskemiddel og skyllemiddel, og har ikke stive håndklær! :)

Skrevet

Skyllemiddel ødelegger håndklær, fjerner store deler av oppsugingsevnen. Jeg tromler bare håndklær og sengetøy.

Skrevet

Bruker ikke skyllemiddel, har en datter med atopisk eksem og flere leger har anbefalt å ikke bruke skyllemiddel, selv uten perfyme så jeg har kuttet det ut. Bruker bare neutral vaskemiddel, og alt ender i tørketrommelen etter vask. Alltid myke honkler. De var myke nok når vi ikke hadde tørketrommelen også, men nå er de kjempe myke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...