Alessandro+baby i magen :) Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 Hei. er førstegangs , lurer på hvor mye klær man skal ha med seg på sykehuset til babisen? klem
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 Heidu:) Du trenger egentlig ingen klær til babyen, bortsett fra klær til hjemreisen, da det er klær der. Men de er utvaska og hvite, så hvis du vil ha på babyen egne klær fra dag en, så gjør du jo det:)
frk Nilsen Skrevet 22. juli 2010 #3 Skrevet 22. juli 2010 Kommer litt an om du skal på barsel eller hotell. Ikke alle sykehushotell stiller med andre klær enn de babyen får på seg i forbindelse med fødselen.
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 22. juli 2010 #4 Skrevet 22. juli 2010 Jeg liker å bruke egne klær på baby på sykehuset så jeg har pakka med et par bodyer, strømpebukser og pysjer samt hjemreiseklær og et flanell helseteppe.
surfepia Skrevet 22. juli 2010 #5 Skrevet 22. juli 2010 Før i tiden fikk man både klær og helseteppet. Det fikk jeg med min første. Men nå hører jeg fra venninnene mine at det kun er vanlig at babyen blir i kledd ett antrekk første dagen om du blir liggende på barsel. Ellers så bruker man ha med seg et par eksemplarer av body, sokker, kanskje en strømpebukse eller en tynn bukse. Evt noen sparkebukse/dresser. Dette dersom man blir på sykehuset, men mange drar jo hjem allerede dag 2 eller 3.. Selv tenker jeg pakke et par skift og så får jeg heller be barnefaren ta med seg litt om vi blir noen dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå