Gå til innhold

Hvordan bli kvitt kvisene på ryggen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å blir ganske så desperat. Er ikke bare-bare for meg å smøre inn kvisemiddel der heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du badekar?

Jeg var plaget en gang i tiden og da brukte jeg sånn dead sea salt i badevannet. (Kan også kjøpe en sånn 2 liters pose med havsalt på butikken, koster 35 kr eller noe) Det tørket bra ut. Husk å smøre kroppen godt etter badet. En lotion du vet du ikke får kviser av. På ryggen kan du godt spandere litt av ansiktskremen din. Anbefaler dermalogica produkter.

Skrevet

Takk for tips! Men har dessverre ikke badekar.

-HI

Skrevet

Er dette noe du alltid har hatt?

Visst ikke, så kan det hjelpe å bytte balsam.

Jeg hadde en balsam en gang som gav meg sykt med kviser på ryggen. Var en sånn stor flaske fra frisørsalong, så litt kjipt å bare bytte den ut, for den var jo ganske dyr. Vasket og spylte ryggen godt etter at jeg hadde skyllt ut balsamen, alikevel forsvant ikke kvisene før jeg byttet til en annen type balsam. De få minuttene balsamen kom i kontakt med huden på ryggen var nok til å gi meg kviser. Byttet balsam, kvisene forsvant. Gav balsamen en sjangse litt senere, og kvisene kom tilbake, så jeg er sikker på at det var balsamen som gjorde det.

Og igjen feiliet jeg i å fatte meg i korthet :)

Skrevet

Fikk du kviser i ansiktet av balsamen også eller bare på ryggen? :) Og hvilken balsam byttet du til?

HI.

Skrevet

Solarium engang iblant skal være bra for å tørke ut. Men som regel så skal det funke å bare smøre og smøre. Grunnen til at man får kviser er fordi at man produserer talg og sånn. Så det å tørke ut kvisene vil tørke de ut der og da, men de vil komme frem igjen.

Så jeg anbefaler deg å kjøpe en skrubbebørste til ryggen, kjøpe en god kroppsskrubb og bytte på med det og vanlig kroppssåpe, og smøre med bodylotion. På body shop har de mye bra, ikke testet på dyr og naturlig. :-) Lykke til!

Engang antar jeg at de vil bli borte, for kvisene har mye med hormoner og slike ting og gjøre og. Jeg får faktisk kviser på haken og rundt munnen når jeg er i min hormonelle periode. hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...