Gå til innhold

HJELP mot skaplukt!!! :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi sliter så utrolig med skaplukt her hjemme. Vet ikke hva det kommer av, men i enkelte av klærne våre ( særlig gensere, topper osv) kommer det en fæl lukt etter at de har ligget en liten stund i skapet uten å bli brukt. Hva kommer dette av og hvordan få det bort?

 

Dette gjelder ikke bukser og plagg "nedentil".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Dryss bakepulver i skuffen, sett boksen med resten av bakepulveret i skuffen, lukk skuffen i en uke. Sniff.

 

- Kull. (Ikke briketter eller grillkull som er satt inn med kjemikalier) Legg i skap, lukk døra. Vent ei uke. Sniff.

 

- Eddik i en bolle (gammelt sigarettluktfjernertips) - verdt et forsøk? Tilsvarende med sitronskall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...