Panterjenta85 Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 Vi hadde bryllupsdag her for et par dager siden og mannen var så lei seg for at gava ikke hadde kommet enda. Men i dag kom han hjem med iPad til meg!!! Hurra!!! Love it! Love him!!
PAVEEL Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 Det har jeg og!!! Kjempekjekk surfefjøl:-) Bare synd de ikke støtter java og lign enda:-)
Panterjenta85 Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2010 Java kommer den nok ikke til å støtte noen gang. Java er en utdatert greie som mange blir tvunget til å bruke pga noe lisenstull. Det er apple i mot og prøver dermed å senke markedsandelen dems. Det vil de sikkert klare etterhvert også så populært som apple har blitt de siste åra. Men er det noe jeg savner så er det norsk tastatur. Men det kommer jo med tida. Bare iPad kommer inn i detta landet også. Hehe. Men detta er gøøøy!!!!!
Rampongi Skrevet 22. juli 2010 #4 Skrevet 22. juli 2010 Funker den omtrent som en svær Iphone (uten telefon) eller?
PAVEEL Skrevet 22. juli 2010 #5 Skrevet 22. juli 2010 Sikkert nok. Jeg har ikke sånn masse teite apps jeg da, kun noen spill, ibook etc. Er rett og slett ei surfefjøl. Slå den på og du er på nett, slipper å vente på ting sånn som på pc, går kjempefort. Supert på morgenen når man skal lese avisa etc. Jeg elsker den! Enig med det norske tastaturet, men man har jo æøå likevel da:)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 22. juli 2010 #6 Skrevet 22. juli 2010 Er det som en stor ipod touch eller iphone, bare at det er uten ringemuligheten? Må/kan man kjøpe apps gjennom applestore på den også? Innbiller meg at jeg har lyst på en når den kommer til Norge, har iphone fra før and I love it!!
Collette Skrevet 22. juli 2010 #7 Skrevet 22. juli 2010 Ja, den er akkurat som en stor iphone, også når det gjelder apps. Genial! Jeg elsker min:)
NormaJean Skrevet 22. juli 2010 #8 Skrevet 22. juli 2010 Jeg elsker min også, veldig kjekk når man for det meste sitter og sufer!
gilgi Skrevet 22. juli 2010 #9 Skrevet 22. juli 2010 Heldiggris du er da. Har sett hos en venninne av meg, den virker jo helt genial den apple ipad. Hun har kjøpt i USA. Er det noen steder på nettet man kan bestille fra utlandet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå