Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #26 Skrevet 22. juli 2010 Alle de nevnte reklamene er fæle! Synes også den reklamen for noe antibac-skum er ekkel, den hvor de filmer heeelt nærme når en fyr slikker seg på tommelen for å ble i avisen. Ingen gjør slikt, kanskje litt borti tungen med tommelen, men han stikker jo ut hele tungen og slikker over hele tommelen! Snur meg alltid vekk før det kommer.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #27 Skrevet 22. juli 2010 Ingen ting slår 40/60-reklamen, den er GRUSOM. Særlig han mannen som kommer helt opp i kameraet. Blir kvalm
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #28 Skrevet 22. juli 2010 åh så deilig at jeg ikke er den eneste som ikke fikser Dotsreklamen. Trynet på han irriterende fyren på slutten er nok til å ødelegge humøret!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #29 Skrevet 22. juli 2010 Den der Colgatereklamen mot ising i tennene som er dubbet fra Dansk (har jeg funnet ut etter å ha vært på ferie i Danmark) er fæl! Vanishreklamene er jo alltid grusomme. Bygg max med det paret i 20-årene er helt elendig. Dots reklamen er like grusom. De derre fredagskos reklamene er heller ingen favoritt og selvfølgelig ikke den hvor alle sitter og synger på Olsenbandensangen... Sikkert fler jeg egentlig hater men kommer ikke på noen andre akkurat nå.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #30 Skrevet 25. juli 2010 Haha, du har ikke tenkt på at reklamen var dubbet til dansk i Danmark? Her er den(eller en av samme type, andre folk men samme sted) nemlig på engelsk: http://www.colgatesensitiveprorelief.co.uk/commercials
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #31 Skrevet 25. juli 2010 ÅÅHHH!!! Denne signerer jeg!! hehe.............. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå