Gå til innhold

Gi meg tips til 7-setere, eller store 5 setere med GOD plass til 3 seter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gudbedre meg så lei jeg er av å knøvle på selene til ungene!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en Opel Zafira hvor vi har brukt 3 store barneseter. Den skal vi selge nå ;) 7 seter :) Hvor bor du? Hvis du er int ta kontakt med meg ;)

Skrevet

Toyota landcruiser 500. Plass til enten 7 seter, eller 5 og myyye bagasjeplass.

Skrevet

VW touran :-) 7 seter. Meget fornøyd! Go'bilen min hehe.

Skrevet

Sett på de nå:-)

*drømme*

Så var det å få med kjæresten da sjø, som er helfrelst på volvo....

Skrevet

kan absolutt anbefale Volkswagen Touran....har 3 seter i den her...

Skrevet

Volvo XC90 får du jo som 7 seter, men det er vel også plass til 3 seter i en V70.

Skrevet

Han har en volvo xc70, men den er det vanskeligere å plassere 3 seter enn i min Opel vectra. Dette er pga at selefestetingene er neddi sete på volvon og på min så står de oppe om du forstår.

XC90 er jo en DRØMMEBIL ja:-)

Skrevet

Ja, skjønner hva du mener med festene. Vi får bare drømme videre om xc90:)

Skrevet

Opel Zafira har god plass til tre barneseter!

Og jeg syns det er en super bil å kjøre, mannen er over gjennomsnittet bilinteressert og han syns det er en grei bil, til å være en familiebil.. :)

En med opc utstyrspakke er veldig stilig å se på!

Skrevet

Jeg synes det er veldig god plass i Touran til 3 seter :-) 2 bakovervendt og 1 forovervendt har vi.

Skrevet

De må ta ein kikk på ford S-max og :-)

Me har nettopp fått oss ein Ford S-max etter å ha høyrt på skryt frå fleire vener som har den. Det er good plass i bakseteta, som kan regulerast individuellt både med ryggen og att og fram. Bagasjeplassen er ein del betre enn i VW Touran og Zafira, om det har noko å seie. Det at det er betre plass til ekstraseta gjer at den er noko tryggare ved påkjørsel bakfrå når dei seta er i bruk, pga seta ikkje er heilt oppi bakluka, men har plass til litt bagasje i bakom. Eit venepar med Zafira klagar litt over beinplassen framme ved eit bakovervendt HTS Besafe sete, og ingen av dei er spes lange, men eg kjenner elles ikkje så mykje til den.

Mannen her i huset er Audi frelst og ganske kresen, men han er forbausa over kor god S-maxen er å køyre. Desverre er ikkje dette ein veldig billig bil :-( Om fransk bil kan vere aktuellt (det er det visst ikkje her i garden) så har Citrouen og Peugeot eit par greie alternativ og.

VW Sharan som kjem med ny modell til hausten verkar og spennande, men eldre Sharanar har dårleg rykte på seg som problembilar, og det vert nok ein ganske stiv pris på den nye er eg redd.

Skrevet

Mazda 5 og Toyota Verso er og eit par 7 setar alternativ. Versoen har vore ganske liten, men har vakse litt i det siste har eg lese. Kjenner ikkje så mykje til desse, anna enn at Mazdaen har skyvedør, noko eg synes verkar greit, men hugsar at det var andre ting som gjorde at me ikkje såg så mykje nærare på den bilen.

Skrevet

Må også tipse om Mazda 5! Den har vi veldig lyst på, genialt med skyvedør!! Og mazda er jo veldig pålitelige biler, på linje med toyota.

Hilsen en som er oppvokst i en Volvo patriotisk familie :-)

Skrevet

Vi har hatt en Citroen C8, diiiiger! Deilig å kjøre... men fransk problembil... Nå har vi fått Ford S-Max. Men trenger du en billig Zafira, så si i fra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...