Lillebror og stoerebror Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 Litt usikker på skrivemåten men har lyst til å prøve meg litt på dette. Noen som har tips eller efrfaring?
rosa og en blå Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 du kan printe ut bilder (svartkvitt eller farge) og ha på et lerret. det kan være ei tegning som barna har tegnet dikt ol.. du legger decopage på produktet som du skal feste papiret på,og så bør du ha en tykk pensek og smøre et tynt og dekkende lag over papiret. når det tørker ferdig du kan rive i kantene på mange bilder og lage en kolage også. kan bruke syltetøyglass m.m. husk at papiret må være tynt. og om barna har tegnet, så kan decopage smøre de utover. so vær forsiktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå