Gå til innhold

JEG ER SÅ GLAD!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt noen innlegg her ang. tvangssalg tidligere og en samboer som ikke kan håndtere penger.

 

Nå etter to år med kontroll over pengene til sambo kom svigerfar og sa seg villig til å hjelpe til meg med dette siden han var oppi det samme med sin ekskone. Så denne uken samlet jeg alle krav og ringte rundt ang. betalingsreduksjoner osv så gikk vi i banken alle tre og ordnet lån og betalte ut alle kreditorer!!

 

Nå slipper jeg å bekymre meg for flere tvangssalg og sambo kan begynne å betale MEG tilbake istedet for kreditorer.

 

Blir fortsatt jeg som har kontroll over økonomien selvsagt, men skal bli deilig å ha så mye mer å gå på hver mnd, slippe å gå i minus.. Har vært selveste luksusfellen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig! Lykke til med fremtiden! Hold han fortsatt i ørene. Gamle synder vet du..

Skrevet

Gud så deilig det må føles. Tøft å stå ved hans side er det også, så uansvarlig som han har vært.

 

Flink du er.

Skrevet

Ja, det blir nok fortsatt ukepenger en stund fremover ja.. Jeg skjønner ikke at svigerfar kunne stille opp på den måten engang, evig takknemlig!

Men han har vel sett at jeg har slitt med dette lenge nå, og som 20åring, student og barn nr.2 på vei har det vært tøft...

 

Ser tilbake på mange timer med åpning av regninger som har vært gjemt i skuffer og skap, jakker og diverse, e-post sending til kreditorer

Skrevet

Takk.. har følt meg veldig dum til tider som ikke bare har tatt mitt og gått.

Føler meg litt utslitt nå, men skal bli godt å faktisk kunne SPARE penger fremover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...