Gå til innhold

Overaskende følge av slanking

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært litt overvektig, men i løpet av de siste 3 mnd har jeg gått ned over 8 kg og er nå godt innefor grensen for normal vekt. Det er utrolig deilig og det mest fantastiske er at jeg kan løpe igjen. Til min store overaskelse klarer jeg 2,8 km på under 20 minutter! Jeg kan løpe (jogge er vel egentlig riktigere) opp lange bakker. Det har jeg ikke kunnet på over 20 år. Jeg ante ikke at slankingen i seg selv skulle gi et sånt utslag.

For første gang i mitt liv føles det å ta en løpetur godt.

Det er ikke sikkert det fortsetter sån, men du verden for en god følelse, så til alle dere andre som jobber for å gå ned noen kilo. Det er ikke bare utseendet som blir bedre. Du klarer mye mer også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter å ha gått ned 15 kg klarte jeg å gå i høye hæler igjen en hel kveld uten at beina hovnet opp og smerten tok livet av meg:)

Er nå gravid med bekkenløsning og kan kun ha flate sko, men gleder meg til å trakke opp i hæler igjen etter at gravideflesket er borte igjen!

Skrevet

Jeg gikk opp 30 kg i svangerskapet, og plutselig kunne jeg ikke sette meg på huk eller bøye knærne når jeg bøyde meg, det var noe jeg tok for gitt da jeg ikke var så svær! Nå er gravidkiloene på vei bort, og jeg gleder meg stort til å kunne bevege meg slik jeg vil igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...