Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 Sure kabinansatte og superstrikse på vekta på bagasjen. Måtte ta ut 300 g for mye. De starter å fly før tiden om alle er kommet De er billige. Ville reist med dem igjen, om det var en kort tur.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #3 Skrevet 21. juli 2010 jeg har personlig helt ok erfaringer med RyanAir. De er raske og rimelige og har helt ok kundeservice. Men det er ikke så veldig rent og ryddig på flyene og så er det den dokumentaren som gikk for noen år siden som viste blant annet arbeidsforholdene til de ansatte. Blant annet at pilotene ikke sover på flere døgn og at kabinpersonalet sover på flyvninger. Noe som er direkte farlig. VNå vet jeg ikke hvordan det er nå, men vil nok si du får det du betaler for:) men når det er sagt, jeg har som sagt ingenting negativt å utsette på RyanAir personlig iallefall:)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #4 Skrevet 21. juli 2010 Ang bagasjen-jeg hadde 5kg for mye da jeg reiste hjem fra Dublin sist og de sa ingenting til meg? kanskje det har noe med hvem som jobber og hvor nøye de er? Ikke vet jeg...
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #5 Skrevet 21. juli 2010 Er ikke veldig glad med Ryanair, men det har mer med at det er upraktisk enn noe annet. Fra meg er det kortes til Gardermoen, så jeg taper penger og tid på å reise helt til Torp. Noen ganger er de ekstremt firkanta når det gjelder bagasje, men det kommer helt ann på hvem man møter i check in. Det er dyrt med bagasje når man må betale for hvert kolli. Det er utrolig upraktisk å ha mellomlanding med Ryanair fordi man må sjekke inn bagasjen på nytt, betale nytt bagasje gebyr og gjøre hele check-in prossesen på nytt. Alt i alt er det billigere og tidbesparende for meg å fly med KLM, Norwegian, Lufthansa og Airfrance.. Der er dessuten ikke service noe man betaler ekstra for..
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #6 Skrevet 21. juli 2010 som flere sier her er Ryanair noe dritt når det gjelder service osv.. sure folk, ingen vilje til å yte bittelitt ekstra osv.. MEN, jeg velger ryanair igjen og igjen fordi de uten tvil er billigst! Men husk å regne inn flybuss til Torp eller Rygge.. Så min konklusjon er at ryanair er helt ok når det gjelder å komme seg fra A til B på billigst mulig måte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå