Gå til innhold

Vaaaaaaaaarmt!


Mamma'n og englebaby'n

Anbefalte innlegg

Jeg er noe så fryktelig varm hele tiden - og spesielt på natta! Har aldri hatt noe særlig problemer med sånt før, men nå tar det en evighet å sovne, og jeg våkner flere ganger om natta og er kjempevarm! Fler som har det sånn?

 

(... og nei, jeg har ikke feber :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det på samme måte, og hele dagen i tillegg. Når det regner her går jeg i kortbukse og singlet og synes enda det er litt varmt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart altså. Har det sånn om dagen også, men plages mest på natta når jeg ikke får sove :P Men satte en balje med kaldt vann ved senga i natt som jeg stakk føttene oppi når jeg ikke fikk sove. Sov som en stein etterpå :D Når jeg kommer hjem fra jobb må jeg bare få av meg alt av klær så går rundt i trusa og singlet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jepp, akkurat sånn som du beskriver! Heldigvis regner det nå, deilig! :) Alle andre vil ha mer sommer, jeg orker ikke mer finvær, får ikke sove om natta og svetter bare jeg løfter fingern :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Underskriver denne. Vi har heldigvis air condition på jobben og alle andre klager over at det er så kaldt her, men jeg stortrives. Tur-retur jobb på t-bane og tog er derimot døden, for ikke å snakke om henting og levering i barnehage. Blir helt gåen jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er ikke greit! Jeg jobber på intensivavdeling for nyfødte, og der er det hvertfall ikke kaldt - vi kan jo ikke åpne vinduene en gang. Tanken på sydentur er ikke like god som den var i vår gitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle egentlig være med hele familien til Kreta i slutten av august, men da jeg fant ut at jeg var gravid meldte jeg avbud! Er veldig glad for det nå...!! De fleste klager på sommeren på vestlandet, men eg syns den har vært helt topp! Blir det for varmt i solen (når den av og til titter frem), er det bare å finne litt skygge, så er det kaldt!! :)

 

Heldigvis er kjæresten min en ovn i seg selv og har ikke noe imot å ha det litt kjølig i leiligheten!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...