morromor Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 esj.. skjekk denne.. kvaaaaaaaaalmt! tror virkelig noen at de kan bli kvitt denne på en an plass en søpla? Greit nok med gjenbruk asså men denne var vel litt drøy! http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/annonse?finnkode=23430142
melkekua™ Skrevet 21. juli 2010 #4 Skrevet 21. juli 2010 Eieren burde kjørt madrassen rett på miljøstasjonen for kasting :-s noe så ekkelt!
Tante Bassa Skrevet 21. juli 2010 #8 Skrevet 21. juli 2010 Trenger en rens for å fjerne fukt og slagg. Hva er slagg? Eller, kanskje jeg ikke vil vite det... Er jammen ikke sikker på om dette er en spøk eller ikke. Det er mange slike annonser på Finn. Lettere å få noen til å hente søpla di, enn å kjøre den bort selv. Og det er utrolig hva folk vil ha, så lenge det er gratis
Mom2Two Skrevet 21. juli 2010 #9 Skrevet 21. juli 2010 Er nok kompisene til Einar som har spleisa på den annonsen der tror jeg;-)
Dotten Skrevet 21. juli 2010 #10 Skrevet 21. juli 2010 Hvor jeg kommer fra så er slagg det samme som sikkel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå