Gå til innhold

hvor mange ganger kan man hoppe over mensen egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

går på p- piller og har i tre mnd på rad hoppa over mensen.....det er så kjedelig å ha! Men er det skadelig egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legen min mente at jeg burde ha "mensen"/rense ut 2-3 ganger i året.

Skrevet

Jeg mener man har mensen for at det skal komme ut...

Men har hørt at man kan skippe 11 ganger på rad og en gang i året sjekke at du virkelig får mensen - at alt er i orden.

I Sverige er det ganske vanlig blandt jenter å kutter mensen slik - iallefall var det en forsker som sa det på nyhetene rundt juletider.

Skrevet

ok takk for svar:) tror jeg må ha mensen nestegang, føler meg litt oppblåst:p

Skrevet

Skal du ha flere barn senere er det ikke heldig å holde på slik over tid, da det kan forstyrre syklusen din og skape problemer for befruktningsmulighetene dine.

Skrevet

Det kan umulig være bra for kvinnekroppen med tanke på alle hormonene man får tilført ved p-piller :-s kan gjøre mye skade tror jeg....kan være lurt å behandle kroppen pent hvis man har tenkt til å prøve å få unger senere.

men meg om det ;-)

Skrevet

har jo tenkt på en til,så kanskje det ikke er så lurt nei... får la mensen komme som den skal heretter:)

men hvilke prevasjon bruker dere?

hva er best,bedre enn p.piller.?

Skrevet

Hormonspiral avgir daglig en hormonmengde som er 200 ganger mindre enn en enkelt p-pille, så det er absulott et glimrende alternativ til pillene.

Skrevet

har tenkt litt på hormonspiral faktsik,fikk tilbud på 6 ukers kontrollen etter fødselen,men da orket jeg ikke tanken på å ha noen oppi der hehe..

men jeg blir så humør syk av p-pilla,og enda værre når jeg hopper over,så kanskje en ide å prøve:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...