Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 går på p- piller og har i tre mnd på rad hoppa over mensen.....det er så kjedelig å ha! Men er det skadelig egentlig?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 Legen min mente at jeg burde ha "mensen"/rense ut 2-3 ganger i året.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #3 Skrevet 21. juli 2010 Jeg mener man har mensen for at det skal komme ut... Men har hørt at man kan skippe 11 ganger på rad og en gang i året sjekke at du virkelig får mensen - at alt er i orden. I Sverige er det ganske vanlig blandt jenter å kutter mensen slik - iallefall var det en forsker som sa det på nyhetene rundt juletider.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #4 Skrevet 21. juli 2010 ok takk for svar:) tror jeg må ha mensen nestegang, føler meg litt oppblåst:p
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #5 Skrevet 21. juli 2010 Skal du ha flere barn senere er det ikke heldig å holde på slik over tid, da det kan forstyrre syklusen din og skape problemer for befruktningsmulighetene dine.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #6 Skrevet 21. juli 2010 Det kan umulig være bra for kvinnekroppen med tanke på alle hormonene man får tilført ved p-piller :-s kan gjøre mye skade tror jeg....kan være lurt å behandle kroppen pent hvis man har tenkt til å prøve å få unger senere. men meg om det ;-)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #7 Skrevet 21. juli 2010 har jo tenkt på en til,så kanskje det ikke er så lurt nei... får la mensen komme som den skal heretter:) men hvilke prevasjon bruker dere? hva er best,bedre enn p.piller.?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #8 Skrevet 21. juli 2010 Hormonspiral avgir daglig en hormonmengde som er 200 ganger mindre enn en enkelt p-pille, så det er absulott et glimrende alternativ til pillene.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #9 Skrevet 21. juli 2010 har tenkt litt på hormonspiral faktsik,fikk tilbud på 6 ukers kontrollen etter fødselen,men da orket jeg ikke tanken på å ha noen oppi der hehe.. men jeg blir så humør syk av p-pilla,og enda værre når jeg hopper over,så kanskje en ide å prøve:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå