Gå til innhold

Zassy? Har du tid?:) Evt noen andre som kan se litt hit??:)


3 små!:) Gutt, gutt og jente!

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg lurer på om du har tid til og orker å se litt på meg? Jeg har nylig vært på et jobbintervju på en ny, intern stilling som jeg føler meg litt usikker på... Lurer på om du kan se noe rundt det??

 

I tillegg lurer jeg på om det blir noen flere barn her i gården;) Vi er ikke prøvere, men jeg har alltid ønsket meg fire barn, iallfall tre, men mannen min er litt mer usikker;)

 

Min fdato: 28.08.81

Min manns fdato: 16.03.81

 

På forhånd, takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og i tilfelle barn, evt når og kjønn hvis det er mulig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :) På den jobben får jeg opp et positivt utfall, jeg tror du kan få den! Men får opp at du må ha tro på egne evner, du er flink! Får opp at du vil motta gode nyheter omkring dette! Får generelt opp positivitet rundt det, men er det noe ang lønna eller økonomien som blir preget av dette? Eller gjelder jobben økonomi? Er noe her som jeg ikke får helt tak på!

 

Ja jeg tror dere vil få flere barn. Får opp neste graviditet i 2011. Får opp mye som skjer neste sommer, kanskje en avgjørelse? Får opp graviditeten først i oktober.

 

Jeg tror dere faktisk får to barn til og at du får viljen din ;) hehe, men på kjønn får jeg bare opp jente, så iallefall en jente om ikke to!

 

Ønsker deg lykke til videre :) Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, zassy! Tusen takk for dette:) Blir spennende å se ang denne jobben... Jeg er veldig usikker på om den er rett for meg og føler meg ikke "flink nok" til den og at den krever veldig mye... Ang økonomi kan jeg nok ganske så greit forstå at du kan få opp noe i forhold til lønn/økonomi;) Har blitt lovet svar i løpet av uka, så jeg skal definitivt gi deg tilbakemelding ang jobben iallfall:)

 

Både skummelt og artig å lese i forhold til barn! Det blir veldig spennende å se, og det du sier i forhold til en avgjørelse osv neste sommer tror jeg kan stemme veldig godt. Er allerede noen planer for den sommeren og ifht barn og evt avgjørelse om flere eller ikke, så er vi her veldig enige om at ikke det skal bli for store aldersforskjeller, så en evt graviditet i 2011 kommer som en veldig god nyhet som jeg håper vil skje!

 

Tusen mange takk for dette:)

 

Ha en flott kveld! klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemelding! Det er akkurat det som er "beskjeden" til deg: Du ER flink nok, men du må tro på deg selv slik at også andre får se det! Blir morsomt å høre ang jobben da. Ønsker deg masse lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Håper du leser her idag:) Jeg fikk tilbakemld ang stillingen jeg var til intervju til i går... Jeg fikk ikke tilbud om den, men fikk gode tilbakemld på intervjuet og noen tips om hva jeg kanskje burde peile inn på og satse på. Dette var ganske oppklarende for min del og ga meg et dytt i forhold til selvtillitt og hva jeg kan være flink til. Så selv om det ikke ble noen ny jobb på meg nå, så syns jeg allikevel at det endte positivt:) Du kan ikke evt se om det kan dukke opp noe nytt for meg der jeg er nå eller om jeg kan finne noe nytt et annet sted? Evt om det er lenge til? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...