Gå til innhold

500 kroner for brukt babaybjørn..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei som vil selge meg en brukt babybjørn (den gamle modellen) og hun vil ha 500 kroner for den. Den er veldig pent brukt (ser nesten ikke brukt ut)

Hva synes dere, er det en passe pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke fått meg til å ta mer enn 250 kr maks.

Skrevet

Hva er forskjellen på den gamle og den nye modellen da?

Skrevet

Hva er ny pris?

Jeg solgte min ergosele til 500 kroner (fullpris 1300).

Skrevet

er ikke sikker på hva som er forskjellen jeg.. de nye ser ut til å ha litt freshere farger kanskje... Denne er iallefall fra 2008 og veldig lite brukt.

Skrevet

Fysioterapeuter anbefaler at BB maks brukes i 20-30 min pga at barnets bekken får for mye belastning. Den nye BB har vel gjort litt endringer slik at barnet får mer froskestilling på hoftene. I den gamle henger bare barnet og slenger, ser ikke bra ut. Hadde aldri i verden brukt sånn på barnet mitt. Kjøp heller Mei Tai eller Manduca eller noe som gjør at barnet sitter bra med mye støtte. Til de minste er det kjekt med elastisk sjal, som er myyye lettere enn det ser ut.

Skrevet

Signerer annie 20.35

Skrevet

Jeg betalte 599 ny, men på tilbud. 2007 modell, dette var i 2007.

Skrevet

Aldri i verden brukt 500 kr på en brukt babybjørn..

Selv har jeg en mei tai, og synes den er mye lettere å bære i enn babybjørn.. Selv synes jeg det var lettere å bære jenta mi i mei taien når hun veide 13 kg, enn å bære hun i babybjørn når hun var 5 kg..

Mei taien sitter så mye bedre på også!

Skrevet

Jeg ville aldri betalt for en babybjørn overhode. Jeg hadde ikke turt å bruke den før hoftene var sjekket for hoftedysplasi i det minste, ved umodne hofter kan tilstanden forverres i en BB.

Skrevet

Forskjellen på den gamle og den nye modellen, er at den nye modellen fordeler tyngden på (dine) hofter og skuldre. Den gamle er bare dritt, du får all tyngda på skuldrene, og da ber du om ryggproblemer. IKKE kjøp den gamle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...