Gå til innhold

EL og sykluser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Lurte på noe ang EL slim og smerter. Har hatt "vanlige" sykluser før rundt 28-30 dager, men så i april, hadde jeg plutselig 45 dager (hadde ikke kjent eggløsning den mnd.) Mnd etter, altså mai, hadde jeg kun 27 dager, og nå er jeg på dag 25 i syklusen, og hadde El smerter i går, og slim i dag, men ingenting mer. Betyr det at eggløsningen er overstått? Og hvorfor er syklusene så forskjellige?

Vanskelig å vite når jeg kan teste, når syklusene er så forskjellige. Regner med at siden jeg hadde ganske vondt i magen i går, og slim i dag, så skal jeg ha TR om 14 dager..?

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

el er vel rundt disse dager ja, idag eller i morgen sikkert, og da kommer vel mensen ca om 14 dager. anbefaler deg å kjøpe el billigtester hvis du prøver å bli gravid;) eller bare ha sex 5 dager i uka:P

Skrevet

Kjøp deg en ClearBlue Fertilitetsmonitor !! ;))

Full kontroll :)

Skrevet

Prøver å prøver. Har aldri hatt lyst å kalle meg prøver, men er vel egentlig det jeg holder på med. Tenker jo nesten ikke på noe annet. Kanskje bare å peise på med mer sex i et par dager til da, i tilfelle den ikke er overstått =)

pleier å få mensen 14 dager etter smertene, men med så tullete sykluser så vet jeg jo ikke lenger. Takk for svar forresten=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...