Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 Svigerfar var nett på besøk. Han går ALLTID i den samme capsen. For en stund siden glemte han den hos oss. Jeg såg at den var temmelig skitten og luktet på den. Trodde jeg skulle dette på ræv. Det luktet skikkelig svette og vondt av den. Usj usj... I dag kom han, og satte capsen flere ganger på veslas hode. Jeg såg at den var like dritten, og jenta mi var nybadet. I morgen tidlig reiser vi på langtur. Jeg måtte jo bare si inni meg, ÆSJ, og jeg håpet at han sluttet og sette den på hodet hennes hele tiden. Er jeg rar, eller hadde dere også tenkt dette?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 Jeg er ikke spesielt prippen, men hadde nok helt sikkert sagt DOBBELTÆSJ jeg også! Kvælmt rett og slett.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #3 Skrevet 21. juli 2010 La han glemme den en gang til slik at du får hevet den inn i maskina en tur:) Helt naturlig at du synes det var ærsj, det hadde jo jeg også gjort om han hadde prøvd å sette den på hodet mitt:)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #4 Skrevet 21. juli 2010 Hva er det med mannfolk og capser??? Tror de ikke at disse capsene må vaskes? Faren min er likedan. Bruker caps hele tiden. Innimellom så sier jeg i fra: " Enten så skal den capsen vaskes, eller så går den i søppla nå!". Den ender da i vaskemaskinen:) Og pappa tar det med godt humør. Og pappa har fått klar beskjed om at møkkete, svette capser ikke skal på hodet til min sønn. Men er vel kanskje ikke like enkelt å si i fra til svigerfar.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #5 Skrevet 21. juli 2010 Har oppdaget at det ikke er alle som forstår at handlenett/tøyposer må vaskes. Etter noen år blir en opprinnelig hvit tøypose ganske grå og ekkel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå