Gå til innhold

se hit kvinnfolk!:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

flere en meg som synes det er forferdelig mye negativitet på dette forumet? tenk dere litt om før dere rakker ned på andre, det sitter faktisk personer bak hvert av disse innleggene. Det skader ikke å se litt positivt på ting avogtil. Det er faktisk lov å spre litt glede avogtil.

sikter ikke til noe spesielt, er bare forumet generelt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist jeg var innom her gråt jeg en del etterpå, fordi jeg hadde lagt inn et innlegg om en sak. Jeg ble kalt det ene og det andre. Jeg fikk nesten sammenbrudd :(

Nå, nesten 1 år etter er jeg tilbake her. Men jeg skriver aldri innlegg som er personlige. Jeg snakker nesten bare om "været" her inne. Jeg vil IKKE oppleve det samme igjen.

Skrevet

Er enig. . .

Mange ganger deprimerende her inne.

Selv skriver jeg aldri innlegg her, og de jeg svarer på så svarer jeg seriøst og skikkelig.

Er faktisk mennesker med følelser her inne, de fleste iallefall...

Skrevet

Helt enig, kan ikke skjønne at så mange slenger med leppa på den måtn.

Skulle ønske mna kunne stenge dem som gjør sånt ute:) Da hadde også dette forumet blitt et mye koseligere sted.

Skrevet

Uff, nå fikk jeg vondt inni meg av innlegget ditt.

Dessverre har jeg også fått noen ubehagelige svar her inne.

Det er som HI sier, det sitter faktisk mennesker bak disse nickene. Tenk litt før man slenger all verdens dritt!

Man trenger ikke å være helt j..... selv om man er anonym.

Vi får heller bli flinkere til å stå sammen og støtte hverandre her inne!

Skrevet

Jeg er helt enig! Helt unødvendig å "slakte" folk man ikke kjenner, selv om vedkommende kanskje etter deres mening har stilt et "dumt" spørsmål, eller lagt inn en kommentar på tvers av deres meninger! Alle har rett til å si hva man mener, selvfølgelig, men det kan være greit med litt selvsensur! Om man ikke kan fordra noe som andre har skrevet, kan man jo enten la være å svare, eller i hvert fall legge det fram på en mer empatisk måte, eller gi konstruktiv kritikk.

Når det er sagt, er jeg egentlig litt sjokkert over hvor mange der ute som har dårlig selvtillit og stoler for lite på egen magefølelse. Man ønsker råd om alt mulig, og vite hvordan andre gjør det.

Jeg sier ikke at det er feil, for jeg tror det kan være på mange måter litt frigjørende og bekreftende! Men folkens, vær snill og vær litt skeptisk, ha sunn fornuft og følg instinktet deres! Ha tro på at dere selv klarer å ta en avgjørelse som er til ditt og dines beste!

Skrevet

helt enig! det er nok ikke mange, men noen - som ikke klarer å være positive eller hyggelige. er det et innlegg som man blir negativ til, ja så ikke bruk tid på å svare en masse dritt da.. ødelegger for mange her!

Skrevet

Underskriver denne!! Man tør nesten ikke å ytre noe utenom saueflokk meninger her inne.. risikerer jo å få hugget hodet av! Koseligere om vi kunne være støttende og koselige mot hverandre!

Skrevet

Enig!

Men slik har det vært her inne i evigheter da.

Husker selv for over 3 år siden, da hadde jeg ett problem med min mann og la det ut her.

Siden vi ikke var på talefot omtrent og han visste at jeg var mye her inne, skrev han ett unnskyld innlegg. Med sin egen profil (lagde den der og da)

Men hva skjer? Det blir startet en egen & alene tråd om hvor dum jeg er som sitter å skriver kjærlighetstråder til meg selv?!

Haha... Akkurat nå så ler jeg av det.

Men akkurat da, når jeg hadde lyst nok å knerte mannen min så var det ikke det beste tidspunkt å få en slik tråd ene og alene om meg selv hvor alle trodde fjaset til min mann var mitt sitt.

Det er liksom at ingen skal tro noen her inne mer, fordi det er noen få som dikter historier. Da blir man plutselig naiv om man tror på noen historier i det hele tatt. Alt er jo oppdiktet bla, bla. Så er det omågjøre å slenge mest mulig dritt til folk.

Skikkelig kos må jeg si!

Skrevet

så er jo her en egen krangleside som også går an å bruke om behovet for å krangle blir for stort. er det ikke meningen at dette forumet faktisk skal være en hyggelig møteplass for mødre i alle aldre? og med noe så koslig som babyer som hovudtema?:) synes vi må bli litt hyggeligere mot hverandre og prøve å være seriøse når vi svarer, så får vi bare respektere at det finnes forskjellige meninger. En ting som jeg synes er litt travelt her er all "rettingen" av skrivefeil. ofte når noen legger ut et innlegg der de f.eks tar opp en problemstilling eller stiller et spørsmål så får de svar tilbake som: det heter ikke .....blabla, men....blablabla

forstår dere? er ikke det ganske unødvendig? som om personen er ute etter hjelp i norsk rettskriving liksom. det skal gaaaanske mange skrivefeil til før vi ikke forstår noenting da, somregel er det ikke noe problem å forstå hva som blir skrevet.

-hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...