Gå til innhold

*Inspirert*Hva slags type er mannen deres?:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Rumpe- eller puppemann?

Min er puppemann;)Men har forstått at rumpen også er viktig:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er rumpemann, men liker mine utamma slafsepupper også=)

Skrevet

Min mann er en rumpemann! Til stor fordel for meg;)

Skrevet

Puppemann absolutt! Er bare så kjipt, når vi ble sammen hadde jeg perfekte faste gode 80C pupper!

 

Nå har jeg 75B-C pupper som egentlig faller utav fordi de har ikke innhold lenger. Tomme og slappe.

 

Jeg vet han ikke synes de er så fine lenger. Og kjenner jeg blir lei meg når jeg ser han sikler i vi menn og fhm damenes pupper :-(

Skrevet

Han er heldigvis rumpemann:)

Siden jeg har slappe, digre jur str 85 dd, så er jeg glad for det;)

Skrevet

Rompemann merkelig nok. Jeg har superfine pupper, men rompa henger og dingler med strekkmerker og appelsinhud og blir ikke akkurat mindre med åra. Men han elsker den blaute baken!!!! Puppene får ikke i nærheten samme oppmerksomhet. Og han er ikke analfiksert i det hele tatt, noe jeg føler er en sammenheng med rompefiksering.

 

But lucky me:))))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...