sunny81 Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 blir det fint?er det vanskelig å sette på?er det best å støpe neiler?jeg biter mine,så noe må jeg gjøre
beibilykke Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 hei. Jeg giftet meg nå for to helger siden, og var hos negledesigner dagen før! Jeg har fått noe som heter gele negler, og det ser veldig naturlig ut, og du får velge lengde og form slik du vil ha det. Jeg bestilte time hos en av salongens lærlinger, og betalte bare 400 kr Ellers er det jo stort utvalg av falske negler, og jeg syns det blir veldig fint det også så lenge du holder deg til de naturlige og ikke alt for lange + at det er lett å ta det på og lett å få de av, i motsetning til de jeg har nå. Uansett masse lykke til
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #3 Skrevet 21. juli 2010 jeg prøvde nettopp løse negler,tror det var på Cratell i Bergen jeg kjøpte en pakke.Dem følgte det med en limtube å jeg trengte ikke ta mere enn en liten klatt med lim så satt dem som støpt,trodde jeg ikke ville få dem av men det gjorde jeg,mine var med blomster på å valget av dem var mangen forskjellige.Mye billigere er det også å jeg tror jeg skal ha slike på dagen bare kansje med noe annet på.Her må man altså file dem til etterpå slik man vil ha dem,men jeg synest dem var kule akkurat slik dem var,men selvsagt gav det meg problemer med å skrive på pcen å sende sms på mobilen så jeg tok dem av da jeg skulle det.Ellers bør man få på kjolen med hjelp eller få dem på etter å ha tatt kjolen på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå