Tante Bassa Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 Er det greit å ha med en 2 åring i botanisk hage? Eller bør de være eldre? Vi har ferie, og tenkte å finne på noe med sønnen min. Vi bor ikke i Oslo, men skal ta en dagstur. Eller kanskje noen har andre forslag til steder vi kan besøke i Oslo. Noe som ikke koster allverden.
frk Nilsen Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 Kjempefint for en toåring i Botanisk hage Der finner du også zoologisk museum, koster ikke mye å komme inn på museet. Nesten rett over gata for botanisk hage finner du Tøyenbadet, innendørs og utendørs svømmehall med barnebasseng ute og inne. Teknisk museum på Kjelsås er toppen av lykke for en 2 åring, iallefall for min på 2,5. Han storkoser seg der hver gang vi er der. Lekeborgen i Frognerparken er gratis ;-) Teaterteltet i Frognerparken viser Emil i Lønneberget i denne uka Sjekk http://oslopuls.no
Tante Bassa Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2010 Tusen takk for svar, og for fine forslag Da blir det nok en eller flere Osloturer på oss i ferien.
Tante Bassa Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. juli 2010 Flere spørsmål fra meg: Går det T-bane til Frognerparken (eller i nærheten) og til Teknisk museum (eller i nærheten)? Jeg er så dårlig på busser i Oslo, men T-bane kan jeg, hehe.
desembergutt09 + ?? 31.1.12 Skrevet 21. juli 2010 #5 Skrevet 21. juli 2010 T-bane til majorstua, så er det bare å gå nedover kirkeveien til frognerparken. Ikke noe t bane til teknisk museum, men buss nr 54 til kjelsås stopper der ( og sikkert flere) det er også en togstasjon på kjelsås. God tur
frk Nilsen Skrevet 21. juli 2010 #6 Skrevet 21. juli 2010 Alle T-banene går til Frognerparken(gå av på Majorstuen) 20 bussen og trikken stopper rett utenfor inngangen til parken. Til Botanisk Hage og Tøyenbadetså tar du T-banen til Tøyen, alle stopper der. 20 bussen stopper der og. Til Teknisk Museum kan du ta toget til Kjelsås, Trikk til Kjelsås eller 54 og 25 bussen. er du usikker så sjekk http://trafikanten.no
Tante Bassa Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 21. juli 2010 Tusen takk for hjelpen. Det er godt jeg har dere, slik at jeg kan ta turen fra landet og inn til storbyen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå