The Bad Gal Skrevet 21. juli 2010 #3 Skrevet 21. juli 2010 SA skjedde samme dag som positiv test, 5 dager over "tida". MA 11 uker, men hadde nok vært dødt i 4-5 uker før det ble oppdaget. (symptomene avtok ikke før siste halvanna uka) Kom forøvrig ut av seg selv før utskrapning, så slapp det.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #6 Skrevet 21. juli 2010 Jeg er første anonym, og ja det var fryktelig vondt. Og et stort sjokk. Vi fikk se det lille fosteret siden det datt ut på badegulvet. Den lå inntakt inne i fostersekken.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #7 Skrevet 21. juli 2010 SA/BO i uke 6, MA i uke 12 (døde i uke 8) og så MA i uke 10 (døde i uke 8). Jeg fikk utskraping begge gangene jeg hadde MA. Det er visst mye bedre enn piller.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #8 Skrevet 21. juli 2010 MA akkurt en uke før ordninær ultrayd, tror det var i uke 17-18
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #9 Skrevet 21. juli 2010 SA i uke 6,7 og 8 her.. Til deg over som hadde SA i uke 16.. Har du fått utredning på hvorfor det skjedde? Kjønnet og alt er jo tydelig da.. stakkars deg, må være et grusomt syn. Fikk selv fostersekken /m forster rett i hånda faktisk da jeg mistet i uke 8.. Men i uke 8 er det jo ikke ferdig utviklet "baby" litt mer fuglunge liksom.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #10 Skrevet 21. juli 2010 Uke 15, fosteret tilsa 6-7 uker. Visste når det ble unnfanget så var lett å rekne. Det var veldig trist, barnet var etterlengtet og vi hadde dårlige odds for ny graviditet. Heldigvis ble jeg ravid igjen straks.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #11 Skrevet 21. juli 2010 Ja jeg mistet fostervannet, grunnen vet de ikke. Var ikke et syn vi var forberedt på, fosteret var ganske stort og vi så tydlig hvor alt var. Var verst for mannen min faktisk. Han tok det mye tyngre enn det jeg gjorde. Var forferdelig å se mannen min segne sammen foran det lille fosteret som lå på gulvet og han gråt og hulket som et lite barn. Jeg har nesten aldri sett min mann gråte, så å se han gråte på den måten var sterkt. Mine følelser for ham ble så mye sterkere av å se ham så sårbar og menneskelig.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #13 Skrevet 21. juli 2010 Usikker men det må ha vært tidlig. Kanskje 5-6 uker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå