Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 og syns de det er helt ok med lefsepupper ?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 Mannen min synes lefsepupper er turn-off og silikon ok om det ikke er for utprega. Heldigvis liker han mine størrelse normal med heng. Men om jeg får skinnfiller så blir det operasjon for min egen del!
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #3 Skrevet 21. juli 2010 Menn tenker forskjellig. Noen menn elsker silikonpupper og vil de skal se store og unaturlige ut, mens andre liker at det skal se mest ''naturlig'' ut, altså perfekte pupper. Andre bryr seg ikke, noen menn liker store hengepupper, mens andre liker små pupper, noen menn liker pupper med store brystvorter som står ut, mens andre syns det er fint med pupper med små brystvorter. Min mann liker mine pupper som er både faste og litt hengete med store brystvorter som stikker ut
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #4 Skrevet 21. juli 2010 Jeg har ikke silikon foresten og hadde jeg tatt silikon hadde han likt de da også. Av den enkle grunn fordi puppene sitter på min kropp. Hilsen 17.30
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #5 Skrevet 21. juli 2010 Jeg har rålekre silikonpupper som mannen min ignorerer fordi han elsker rompa mi for mye til å ense puppene. Han var ikke puppeintressert tidligere heller, dvs før silikonen. Silikon kom som følge av at flotte pupper forsvant ved amming. Mannen min ser aldri på pupper generelt, men jeg tar ham ofte i å titte på romper;)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #6 Skrevet 21. juli 2010 mannen min er ikke noe glad i pamelapupper, foretrekker naturlige. Jeg har silikon (ikke mye og de ser ikke ut som pamela), han mener jeg ikke hadde trengt det. tok det da jeg var 22, og ble sammen med mannen noen år etter det. kjente han før jeg tok silikon. mine var en liten a. nå er de mellom b og c.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #7 Skrevet 21. juli 2010 jeg har ikke silikon, men en av samboers ekser hadde dette. Han liker mine bedre :-) Men det spørs hvordan de nå blir seende ut etter enda en ammeperiode... Min er forresten en rumpemann han og, og er mer opptatt av rumper enn pupper ;-)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #8 Skrevet 21. juli 2010 Samboer liker silikon,og det kan godt være slik at det er tydelig at det er silikon,type veldig runde og spretne. Han liker ikke slappe,"lefsepupper".Er glad mine er ganske faste og har en ok str,og samtidig er naturlige:)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #9 Skrevet 21. juli 2010 De er akkurat like delt i synet på dem som vi damer er. Noen elsker dem, andre hater dem. Og de aller fleste synes det er helt ok om dama har det, så sant det er et oppriktig ønske og hun ikke har det godt / sliter med selvbildet med to lefser som henger der.
Hopptetussa90 Skrevet 21. juli 2010 #10 Skrevet 21. juli 2010 Alle menn liker pene pupper. Så enkelt. Jeg har silikonpupper med en grei størrelse og mannfolka klarer ikke la være å glane, selvom de har ei sur kjerring ved siden av seg
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #11 Skrevet 21. juli 2010 Har selv kjent på silikonpupper, og det er noe som ikke stemmer med dem synes jeg, så glad jeg slipper. Men hvis man har to tomme vrengte skjortelommer uten tegn til bedring så synes jeg silikon er et helt ok komprimiss, for tomme lefser er heller ikke noe særlig å klemme på det heller...
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #12 Skrevet 21. juli 2010 Har selv ganske faste, passe store naturlige pupper, på tross av at jeg har ammet noen runder. Bruker litt utringning til tider og får selv mange blikk fra menn. Mannen min bryr seg ikke stort om puppene mine, men er helt vill etter sprettrumpa mi. Beste med puppene og rumpa mi er at jeg ikke har vært under kniven overhode, heldig og har gode gener. Så rekefaen, ikke alle mann har sure kjerringer selv om kjerringa ikke har lagt inn silikon selv ;-) Selv bryr jeg med ikke det dugg om mannen skulle se på andre damer, ser jo på menn jeg også, har har fortsatt øyne selv om man er gift. Du er kansje singel og alenemor?
Hopptetussa90 Skrevet 21. juli 2010 #13 Skrevet 21. juli 2010 Om jeg er singel og alenemor? Haha, nei langt ifra. Jeg er nygift, jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå