Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail/579651 Tatt bilde selv og fikset litt:) Hva synes dere?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #3 Skrevet 21. juli 2010 Hehe.. takk for det;) men tenkte mere på selve bildekomposisjonen.. Har en drøm om å få eget fotostudio en dag... Var bare litt morro å få det litt til:)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #4 Skrevet 21. juli 2010 Synes det var et veldig fint bilde jeg! Litt missunlig egentlig....:S
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #5 Skrevet 21. juli 2010 Synes du virker nydelig, litt vanskelig å se siden det er så redigert Men pen kropp og vakkert smil. Eneste er at jeg tror bilde ville blitt bedre om du ikke hadde kappet av halve hodet Hadde sett litt mer balansert ut da, og bedre ut generelt.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #6 Skrevet 21. juli 2010 Takk for god tilbakemelding:) Det med fjeset er jeg enig i.. jeg løp litt sånn frem og tilbake for å klare å få tatt bildene med selvutløseren, så det var litt vanskelig å finne riktig stilling før bildet ble tatt... var også derfor jeg redigerte bildet såpass... fordi jeg føler det understreker litt "kunsten" i bildet..
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #7 Skrevet 21. juli 2010 Fiiine:) Jeg må også huske å få tatt før bebisen er ute!!
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #8 Skrevet 21. juli 2010 Fint bilde av en vakker kvinne Hvor gammel er du sånn ca ?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #9 Skrevet 21. juli 2010 Kjempeflotte bilder !! Hvordan lager du den hvite bakgrunnen ?? (sikkert et idiot-spm, men...)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #10 Skrevet 21. juli 2010 Likte best bildet der du har den hvite og stripete toppen på deg:) Forbinder bilder med hånden over hodet, slik du har på de andre bildene, som litt "deilig-meg" bilder, og det synes jeg ikke passer i denne settingen. Men vi er alle forskjellige:)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #11 Skrevet 21. juli 2010 Takk<3 Jeg er 29 år nå... rekker akkuart å bli 4 barns mor før jeg blir 30:D
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #12 Skrevet 21. juli 2010 Den hvite bakgrunnen er rett og slett stue veggen min;) ikke idiot spm i det hele tatt,... har veeeldig lyst til å få kjøpt et lerret på rull som kan draes ned fra et tak feste for enklere å få en hvit bakgrunn.. nmå måtte jeg rydde litt til.. skyve vekk et piano og sånn;)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #13 Skrevet 21. juli 2010 Og ja.. enig i at hånden over hodet blir et annet type bilde.. måtte forte meg å finne positurer mens selvutløseren blinket ned sekundene for meg... så ble litt stresset og visste ikke helt hvordan jeg skulle stille meg opp.. men etter litt redigering så likte jeg det på en måte alikevel... Takk for kjempe hyggelige tilbakemeldinger i allefall:) Hadde regnet med å bli slaktet her inne jeg!!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #15 Skrevet 22. juli 2010 Ok, takk ) Får kjøpe meg et hvitt laken å prøve å stramme det til jeg da... hehe..
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #16 Skrevet 22. juli 2010 Kjempefine bilder av en vakker gravid jente - men jeg vil råde deg til å jobbe litt med redigeringsferdighetene dine
sånn ca Skrevet 22. juli 2010 #17 Skrevet 22. juli 2010 Du er en veldig pen dame, ingen tvil om det:D Men hvis jeg skal kommentere bildene dine, så er jeg ikke like imponert over redigeringa. Men du er sikkert ganske fersk på redigering? Jeg ser noen "småfeil" på kanter osv. Men det er mere en pirketing som du lærer deg fort når du redigerer mange bilder:) Ellers syns jeg faktisk orginalbildet var det beste:) Jeg tror du har mye potensial, men du trenger nok noe mere trening og kanskje lære deg litt mere hvordan ta gode bilder (vinkel, lys, hva man ikke skal ha med og hva man bør ha med osv.) Jeg virker kanskje en smule negativ, men jeg er perfeksjonist når det gjelder bilder og jeg tror du vil bli ganske flink med litt erfaring:) Kan jeg forresten spørre hvilken bilderedigeringsprogram du bruker?
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #18 Skrevet 22. juli 2010 hehe.. redigeringserfaringen min er lik 0!! Har brukt photoshop nå i 3 dager:S så det var egentlig mitt første forsøk på å redigere noe;) og brukte ikke så lang tid heller... Og i forhold til bilde komposisjon/vinkel så hadde jeg ikke stativ eller noe.. plaserte kameraet oppå et bord og måtte fokusere på pianoet som stod vedsiden av veggen for å ha noe å fokusere på.. trykke på "ta bilde knappen" sette kameraet med vinkel mot veggflaten og løpe bort i riktig posisjon før bildet ble tatt! Ikke de beste forutsetningene;) Så jeg vet jeg kunne gjort mye annerledes hadde jeg hatt noen som jeg tok bilde av, og ikke meg selv;) Så den kritikken tar jeg i mot med glans!! Hadde ikke trodd jeg skulle få det til i det hele tatt;) Har allerede blitt litt bedre på redigeringsprogrammet photoshop nå, og vet litt mer enn da...så det skal bli bedre med tid og stunder:) Tusen takk for tilbakemeldinger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå