Gå til innhold

Eg blei tante igjen i går :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ein får lov til å vere ordentleg tante sjølv om det "berre" er mannen sin bror som har fått barn, ja?

Så no har ungane våre fått sitt femte søskenbarn, kusine nr 2. Kjekt å ha søskenbarn i ikkje SÅ forskjellig alder. Ungane våre er nesten 5 og drøyt 2 1/2, søskenbarna er

10 år

4 1/2 år

2 år

5 mnd

og så den lille som vart fødd i går kveld

Så no sprengstrikkar eg babyteppe (jenta kom jo 6 dagar før termin, slikt er jo ikkje "lov" når det er førstemann), blir nok ferdig til dei kjem heim frå klinikken. Flaks at kjole, hue og sokkar har vore ferdig lenge :o)

Gleeeder meg til å sjå babyen og ikkje minst til å sjå foreldra i foreldrerollen, det er ei heilt utruleg forvandling som skjer der! Og eg er redd for at det kjem til å rasle godt i eggstokkane når eg får holde den lille... Eldste har bestilt ei lillesøster, og eg kjenner behovet melde seg. Så får vi berre sjå om vi klarar å holde oss til planen om å vente eit års tid :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse Ranveig!! =) =)

Det er alltid så koselig å få et nytt familiemedlem!

He he du har meldeplikt her om du skal ende opp med spire =P

Skrevet

Gratulere som tante :) Ja man er like mye tante til de som andre, jeg har også bare tantebarn på gubben min sin side ;)

Å det er så morsomt med tantebarn, huff jeg å har vært litt babysyk helt siden eldste broren til gubben fikk sin minste for 20 mnd siden :P hehe... de er jo så sjønne, er det rart man smelter helt når man ser disse små vakringene da ? hehe ;)

Skrevet

Jada, eg er fullt klar over meldeplikta :D

Her har vi fire tantebarn på mannen si side, og så har broren min ein gut. Gleder meg til søstrene mine har tenkt å forplante seg, tenker det blir litt "tettare". Håpar på å få eit forhold til ho lille, foreløpig navnlause, vi er ikkje så tett med dei tre andre. Ungane treffer jo kvarandre hos besteforeldra, men mannen min og broren har visst ikkje eit spesielt behov for å tilbringe tid saman. Men forhåpentlegvis kan det bli meir med denne broren (som veldig beleilig bur rett ved sida eit venepar av oss, så det hender vi er i området) :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...