Gå til innhold

Dere som har brukt eggløsningstst som graviditetstest. Hvordan...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! vel ganske enkelt..eller d er spørs da..hvilke el tester har du? jeg tok digital da..men jeg har drevet med tappetafsing,jeg kjente på tappen at jeg var gravid,så hadde jeg disse digitale el testene liggende,så tok en..kom opp smilefjes,da var jeg 100% sikker på at jeg var gravid.. da jeg gikk å la meg,fikk jeg metallsmak i munnen å jeg våknet me den kvalmen og var svimmel,pos test hos legen;)

men tenkte du og teste med strimler så skal streken være sterkere enn kontrollstreken for å kunne tenke på svangerskap.

Skrevet

Testet med biligstrimmel istad, var nok ikke like sterk som kontrollstreken nei... ikm imorra, men negative graviditetstester.. Har kjempe ømme pupper og vært løs i magen i 4 dager... Må legge til at aldri har jeg vært øm før mensen...

Skrevet

aha..du får teste på nytt enten imorgen tidlig (morgenurin) eller vente å se om TR kommer imorgen,om ikke så tester du dagen etter. alt som ikke er vanlig rundt IKM er jo et godt tegn :D krysser fingrene for deg:D

Skrevet

Jeg har en annen oppfatning: For at en billigtest skal være positiv må teststreken være like sterk, eller sterkere, enn kontrollstreken.

Forrige gang jeg var gravid testet jeg først med EL test, som var svaaak positiv. Testet med både EL og G-test morgenen etter - svaak positiv el test (teststreken var mye svakere enn kontrollstreken) mens graviditetstesten var positiv :))

Måtte sjekke nå, testet positivt forrige mandag, og nå er EL testen kjempesterk positiv, og g-testen er sterk den også, like sterk som kontrollstreken.

Så jeg har erfaring med utslag med forskjellig styrke! Min svake eltest har gitt meg verdens søteste datter <3

Skrevet

ja du har en annen efraring,men legene sier ikke d..legene sier at om man skal bruke bla bla bla..skjønner? å så var d min erfaring,er sikker noen også som har fått negativ eltest osv ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...