Gå til innhold

Antonette eller Rebekka??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får jente men sliter med å finne navn. foreløpig står det mellom Antonette og Rebekka.. Hva synes dere om de navnene? Kom gjerne med andre forslag også :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker ingen av de særlig godt, men må jeg velge vil jeg si Rebekka..

Skrevet

Ok, kom gjerne med forslag om navn dere liker også :) Min fantasi er ikke helt på topp :P

HI

Skrevet

Rebecca ville jeg stavet det, men samma det, jeg likte det best av de to. Rebecca er det navnet en evt datter nr.3 ville fått hos oss, men nå stopper vi etter 2 stk. Ellers liker jeg Mia og Maria. Og Arwen, men det ble dømt nord og ned av hankjønnet her, er vel litt "sært".

Skrevet

Rebekka

Ellers er Kaspara nydelig, og Kornelia..og Karoline.

Skrevet

Antonette synes jeg var helt forferdelig -beklager.

Bedre med Anette da.

Skrevet

Jeg har ei Rebecca, så stemmer for det:-)

Skrevet

Anotonette? Mener du Antoinette? Du burde nok velge et navn du i hvertfall kan stave.

Personlig synes jeg litt enklere, mer tradisjonelle navn er finere. Hva med Ingrid eller Sigrid?

Skrevet

Hver gang noen spør om navn, kommer alltid forslag som ikke har noe med saken å gjøre.

Hadde gått for Rebekka.

Skrevet

Antonette står det, ikke Anotonette. Lese før man svarer er en god ting :) Har to veninner som heter det og de staver det på den måten, så den er IKKE feil, selv om navnet har flere stavemåter :)

Ingrid er fint :) Skal huske på det. Sigrid er jeg ikke så glad i.

HI

Skrevet

Rebekka!

Eller Kaspara som også er nevnt...

Skrevet

Alldri hørt det før, men fint er det :) Takk for tips

Skrevet

Hun spurte jo etter flere forslag da.

Lese tråden først kanskje???????

Skrevet

Aila, Alexandra, Angelica, Antonia, Arianna, Kanutte, Cassandra, Cornelia, Laila, Lexie, Linda, Lone, Lana, Lydia, Lara, May, Mira, Magda, Marion, Nora, Nathalie, Rose, Ronia, Ragna, Raina, nå ble jeg tom for navne ideer...

Skrevet

Rebekka er fint, Antonette er helt grusomt.

Skrevet

Hadde jeg måtte velge mellom de to, hadde det blitt Rebekka. Og heller det enn Rebecca. Er virkelig ikke fan av "fancy" skrivemåter.. Er man norsk, synes jeg at man bør ha norske navn (stiller seg annerledes til de som har utenlandske kjærester/ektefeller)

Bare min mening..

Skrevet

Liker ingen:/ Maskulint begge deler, iallfall Rebekka med k. Hardt og stakkato.

Skrevet

Rebekka, uten et fnugg av tvil. Antonette synes jeg er grusomt og pretensiøst. Beklager.

Skrevet

Ville valgt Rebecka eller Rebecca, ikke så hardt som Rebekka. Antonette ser ut som en feilstaving, selv om det sikkert ikke er det. Viller heller valgt Anett eller Antine:-)

Skrevet

Helt klart Rebekka av de to.

Jeg syns Regine, Loise/Lovise og Petra er kjempe pene navn :) Og de er på min liste.

Skrevet

Rebekka ... om ikke en av dere er fransk da, eller dere bare er helt utrolig jålete (da ville Antonette kunne funket).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...