Amy85 Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 Er 37 uker nå og de siste ukene har jeg fått totalt dilla på å lukte på neglelakk, neglelakkfjerner, bensin, maling osv... Det kan jo ikke være bra! Tar noen få sniff 1-2 ganger pr dag. Mannen min er kjemepsinna på meg for dette, men det er virkelig blitt en skikkelig gravid-dille som jeg er sjeleglad ikke har kommet før nå! (tenker på utviklingen av ungen osv. Nå er han jo ferdig og venter bare på å komme ut). Er dette veldig veldig skadelig tror dere? Gjør alt for å la være og skal kaste ut all neglelakk fra badet nå... Men er så redd jeg kan ha skadet babyen med dette?!? Har hatt endel hodeverk i det siste, og kvalme. Kanskje det kommer av "luktinga"?
eliona Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 tror ikke det er heldig for barnet nei.. Mannen min holder på å pusse opp gangen, og idag malte han trappene, jeg syntes det lukta helt himmelsk av malingen, men jeg sto ikke der lenge med tanke på at det kunne være farlig for den lille i magen. det lukter jo veldig sterkt. så jeg bille nok sluttet med dette hvis jeg var deg, det kan vel ikke være så vanskelig når du har en i magen å tenke på?
septermor Skrevet 21. juli 2010 #3 Skrevet 21. juli 2010 løsemidler er skadelig for babyen. Hiv det ut! eller ikke bruk det da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå