Gå til innhold

Magekatarr? Magesår? Halsbrann? Hjelp??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så innihampen vondt øverst i magen..! Begynte i går, og følger med kvalme. Er værst på denne tiden av døgnet...hjelper litt å få i seg melk..ellers gjør alt det bare værre føler jeg...

Mensen startet også i går...kan det henge sammen med den? At det bare er enda en plage for meg når mensen dukker opp?? (er prøvere, derfor her inne)

Samme følelsen jeg får i magen som når jeg i mine yngre dager festet altfor mye, altfor lenge, med altfor lite mat o.s.v.

Nå har jeg verken festet, drukket eller spist noe spesielt eller noenting. Vært under myyye stress i de siste par mnd. så da får jo jeg panikk og tenker "magesår??"

Noen som har erfaring??? Skal liksom reise på ferie i dag, så da passet dette veeeldig dårlig, syns jeg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har betennelse i magen og symptomene dine høres kjente ut.

Gå på apoteket og be om å kjøpe syrenøytraliserende og hold deg unna kaffe, cola, krydret mat, sjokolade, fett og veldig søte ting/mat.

Det kan hjelpe...

Skrevet

Tusen takk for svar...det var den ferien. Haha! Camping uten kaffe, grillmat, sjokolade og god drikke.....kjipt at det er bryllupsreisen!! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...