Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 Har så innihampen vondt øverst i magen..! Begynte i går, og følger med kvalme. Er værst på denne tiden av døgnet...hjelper litt å få i seg melk..ellers gjør alt det bare værre føler jeg... Mensen startet også i går...kan det henge sammen med den? At det bare er enda en plage for meg når mensen dukker opp?? (er prøvere, derfor her inne) Samme følelsen jeg får i magen som når jeg i mine yngre dager festet altfor mye, altfor lenge, med altfor lite mat o.s.v. Nå har jeg verken festet, drukket eller spist noe spesielt eller noenting. Vært under myyye stress i de siste par mnd. så da får jo jeg panikk og tenker "magesår??" Noen som har erfaring??? Skal liksom reise på ferie i dag, så da passet dette veeeldig dårlig, syns jeg!!
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 Jeg har betennelse i magen og symptomene dine høres kjente ut. Gå på apoteket og be om å kjøpe syrenøytraliserende og hold deg unna kaffe, cola, krydret mat, sjokolade, fett og veldig søte ting/mat. Det kan hjelpe...
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #3 Skrevet 21. juli 2010 Tusen takk for svar...det var den ferien. Haha! Camping uten kaffe, grillmat, sjokolade og god drikke.....kjipt at det er bryllupsreisen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå