Gå til innhold

Mammabukser på H&M

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jeg virkelig blitt så feit, eller er det størrelsene deres det er noe i veien med? (Tåler å høre det, altså :B)

... bruker 38 til vanlig. Er i uke 22, kjøpte mammabukse i helga, måtte ha strl 46, og det er den største strl de har...!! Har gått opp 12 kg. Har jeg grunn til å føle meg som ei diger deisedundre?

*fnis*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er små i størrelsene så du kan vente litt med å kalle deg feit :)

Skrevet

Vil ikke si at du er ei diger dundre, for jeg bruker 46 selv... men er i uke 28 og har gått opp 8 kg så du har kanskje gått fort opp i vekt da... Jeg bruker H&M mamma tights med tunika over, det går fint, og de er store. Har noen bukser i XL og 46 men er ikke så glad i de, men de passer da fortsatt!

Skrevet

Jupp. Mindre str skal du lete lenge etter. Jeg brukte 40 fra H&M og 36 fra Lindex husker jeg :P

Skrevet

Jeg vet ikke jeg, men tror det varierer m ye på hm mama. Har kjøpt en i medium som passer perfekt, og en i large, som er litt liten, samt en i large som er gigantisk. Tror ikke buksene kommer fra samme fabrikk akurat. Moralen er vel- prøv før man kjøper.

Skrevet

Jeg har brukt H&M bukser str.46 i mange år, nå det samme i mammabukser.

Så dersom du egentlig bruker 38, og nå er oppe i 46, så kan du nok dessverre ikke bare skylde på graviditet... ;))

Skrevet

Hehe, er med på at det ikke bare er magen som har vokst, ja.... men spranget ble bare så veldig stort :)

Vekten stagnerte for noen uker siden, så satser på at denne buksa holder en stund.

Og hvis noen skulle reagere på at strl 46 = diger dundredeise, så husk at alt er relativt.

Takk for svar, alle sammen!

Skrevet

De kunne godt hatt flere bukser i bomull. Var så dum å kjøpe ei mammabukse i noe tykt kunststoff, og den føltes som en rustning å ha på.

Ei svart bomullsbukse derimot, gikk jeg i nesten hele graviditeten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...