Super-Mish Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 Har jeg virkelig blitt så feit, eller er det størrelsene deres det er noe i veien med? (Tåler å høre det, altså : ... bruker 38 til vanlig. Er i uke 22, kjøpte mammabukse i helga, måtte ha strl 46, og det er den største strl de har...!! Har gått opp 12 kg. Har jeg grunn til å føle meg som ei diger deisedundre? *fnis*
Gjest Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 De er små i størrelsene så du kan vente litt med å kalle deg feit
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #3 Skrevet 21. juli 2010 Vil ikke si at du er ei diger dundre, for jeg bruker 46 selv... men er i uke 28 og har gått opp 8 kg så du har kanskje gått fort opp i vekt da... Jeg bruker H&M mamma tights med tunika over, det går fint, og de er store. Har noen bukser i XL og 46 men er ikke så glad i de, men de passer da fortsatt!
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #4 Skrevet 21. juli 2010 Jupp. Mindre str skal du lete lenge etter. Jeg brukte 40 fra H&M og 36 fra Lindex husker jeg
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #5 Skrevet 21. juli 2010 Jeg vet ikke jeg, men tror det varierer m ye på hm mama. Har kjøpt en i medium som passer perfekt, og en i large, som er litt liten, samt en i large som er gigantisk. Tror ikke buksene kommer fra samme fabrikk akurat. Moralen er vel- prøv før man kjøper.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #6 Skrevet 21. juli 2010 Jeg har brukt H&M bukser str.46 i mange år, nå det samme i mammabukser. Så dersom du egentlig bruker 38, og nå er oppe i 46, så kan du nok dessverre ikke bare skylde på graviditet... )
Super-Mish Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 21. juli 2010 Hehe, er med på at det ikke bare er magen som har vokst, ja.... men spranget ble bare så veldig stort Vekten stagnerte for noen uker siden, så satser på at denne buksa holder en stund. Og hvis noen skulle reagere på at strl 46 = diger dundredeise, så husk at alt er relativt. Takk for svar, alle sammen!
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #8 Skrevet 21. juli 2010 De kunne godt hatt flere bukser i bomull. Var så dum å kjøpe ei mammabukse i noe tykt kunststoff, og den føltes som en rustning å ha på. Ei svart bomullsbukse derimot, gikk jeg i nesten hele graviditeten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå