Gå til innhold

2 gutter -også en jente eller 3 gutter på rad...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to gutter fra før, og er nå gravid på nytt.:-)

Er det noen som har to gutter fra før som så har fått en jente? Eller er det som jeg tror, at sjansen for enda en gutt, er stor?

Er bare nysgjerrig:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 2 gutter å nå venter jeg en jente så det er fult mulig, men sjangsen på å få gutt er vist større når man har 2 fra før.. Blir spenende på ul da:) Lykke til..

Skrevet

Jeg har også to gutter, vet ikke hva det blir denne gangen, men skal spørre på ultralyd. Har du vært på ultralyd?

Har litt samme følelsen som deg, tror bare jeg kan få gutter. Tre gutter vil være stas det også da, står respekt av det synes jeg:)

Hvor gamle er guttene dine? Mine er 6 og 8.

Skrevet

Ikke vært på ultralyd ennå, har nettopp funnet ut at jeg er gravid:-)

Tre gutter hadde vært like fantastisk som 2 gutter og en jente:-) Men har ikke noe imot å få en jente nå, hadde vært ekstra artig.

Mine gutter er 3 og 1, så her blir det 3 tette:-)

Skrevet

Hei! Jeg har også to gutter på 1 og 3 år, og venter en til i januar. Lurer også veldig på hva det er;) Skal på ul 9.aug, så da får vi se.... Men jeg har en gutt til og to jenter fra før også jeg da, så det ser ut som de kommer litt om hverandre..... Jeg begynte med gutt+jente(tvillinger), så kom ei jente, og så de to små gutta:)

Skrevet

jeg har to gutter, og venter visst nå en jente.

Skrevet

Jeg har to gutter og nr tre ble ei jente

Skrevet

Hei! :-)

Jeg har 1 jente og 4 gutter! :-))

Jenta er eldst, så jeg har alltid vært mamma til jente, så derfor så har det liksom ikke vært så nøye med hvilket kjønn det har blitt, men husker veeldig godt hvor stor stas det var å få en av hver, så sjønner veldig godt alle som ønsker seg motsatt kjønn!

Storesøster har alltid ønsket seg ei lillesøster, så det hadde selvfølgelig vårt koselig å få ei jente til da!.....:-)

Er foresten blitt prøvere på nr. 6 fra denne mnd! ;-)

Skrevet

Jeg hr 2 gutter fra før 6 og 4 år på overtid med gutt nr 3 nå...:) blir stas med 3 gutter:)

Skrevet

Så her kan det svinge begge veier skjønner jeg. Skal bli artig å få vite kjønnet:-)

Lykke til alle sammen:-)

Skrevet

Har 3 gutter og venter nå ei jente :)

Skrevet

Fikk også jente først etter 3 gutter!

- En jordmor fortalte meg at etter to like, var sjansen veldig stor for at også nr tre ble lik! Stemte for meg ihvertfall!

-må legge til at nr 5 også ble jente!!

Skrevet

har to gutter og venter nå jente

Skrevet

Tror det der er litt hipp som happ jeg da.. Men det sies jo at noen lager bare gutter eller jenter! Vi lager bare gutter ihvertfall. En kollega fikk nettopp sin tredje gutt. Andre jeg kjenner får bare jenter.. det blir jo det det blir, så får man være glad så lenge ungen er frisk og rask:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...