indigo25 Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 I forrige utgave av bladet kamille var det med en dings...ser ut som en slags hengekrok..men skjønner ikke hva det er for noe..noen som vet hva jeg snakker om?
Soon to be mum Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 Ja, jeg vet hva du mener og jeg vet også hva det er. =) Det er faktisk en ganske smart liten dings. Det er en liten "krok" du kan ha med i veska når du feks skal ut på restaurant å spise eller går ut på bar/pub, og så i stedet for å sette veska på gulvet (hvor den jo fort kan bli skitten hvis det er skittent på gulvet, eller folk kan tråkke på den el slike ting), så henger du denne kroken på bordplaten slik at den runde greia er på toppen av bordet og selve kroken henger under bordet. Dermed kan du henge veska de i kroken, og du har full kontroll på veska hele tiden. =) Vet ikke helt om du skjønte hva jeg prøvde å forklare her...? Var ikke så lett å forklare som jeg trodde gitt. Hehehe...
indigo25 Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2010 Aha!! hehe,tusen takk:) Skjønner godt forklaringen din, ikke så dum liten dings da nei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå