Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 Føler det er så mange som gjør det. Jeg bruker epilator men bruker høvel også, liker at jeg alltid ser bra ut enten det er sommer eller kun for min mann. Bare meg som gjør dette sommer som vinter?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #3 Skrevet 21. juli 2010 jeg barberer leggene kun om sommeren eller når jeg skal ha kjole ,korte bukser osv. men jeg har ikke så fryktli mye hår heller. andre steder som under armene barberer jeg selfølgelig mye oftere:) og jeg er opptatt av å se bra ut for mannen min:)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #4 Skrevet 21. juli 2010 Barberer under armene og underlivet hele tiden, har aldri "busk" noen av stedene uansett årstid. Leggene barberer jeg litt sjeldnere om vinteren, tar de vel ca annenhver dag nå om sommeren, på vinteren blir det kanskje en gang i uka.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #5 Skrevet 21. juli 2010 Jeg fjerner hårene når klærne krever det, eller når jeg skal få meg noe. Er litt stress synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #7 Skrevet 21. juli 2010 Ikke i det hele tatt her. Jeg synes håret mitt er fint jeg, he he.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #8 Skrevet 21. juli 2010 Om sommeren barnberer jeg meg om jeg kan gå i sommerklær. Her bare regner det, så da gidder jeg ikke det. Om vinteren barberer jeg når jeg skal noe så klærne krever det, eller skal på bading. Ja også når jeg skal glede min spessielt Tar oftere under armene på vinterstid.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #9 Skrevet 21. juli 2010 Herregud så mange skrivefeil det blei i innlegget mitt da. Skal stå: Ja, også når jeg skal glede min mann spesiellt. Får skylde på mye nattevåk i det siste Ano 10:54
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #10 Skrevet 21. juli 2010 Jeg barberer meg flere ganger i uka, for å ha det "rent". For min egen del.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #11 Skrevet 21. juli 2010 Bare når klærne krever det... Under armene vokser/epilerer jeg regelmessin og når det gjelder nedentil...har jeg kjøpt større bikini. Leggene epilerer/vokser jeg når jeg skal ha på skjørt/kjole..
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #12 Skrevet 21. juli 2010 Har alltid barbert med hver lørdag (faktisk!!) men etter jeg begynte med epilator, behøver jeg ikke ta leggene så ofte lenger, men armhulene tar jeg annen hver dag ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå