Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 Merker at jeg ble litt lei meg da jeg så det. Vi har aldri vært bestevenner, men ble kjent for seks år siden fordi vi var i samme ituasjon. Vi har alltid bodd langt fra hverandre og sett hverandre ca en gang i året eller noe. Pratet i tlf en gang i halvåret. Men hun har likevel vært så utrolig god å ha! Vi har så mye til felles. For et år siden ble hun sur på meg siden jeg bare besøkte de andre vennene mine i den byen der hun bor. Jeg har to barndomsvenner der som jeg har besøkt ca en gang i året, en helg. Da har det vært veldig vanskelig å få til å treffe alle uten at noen skull bli skuffa og for meg har det føltes naturlig å sove hos de jeg kjenner best og som oftest hadde bedt meg for den helgen. Men jeg har hver eneste gang tatt kontakt med denne venninna og truffet henne en av de to kveldene jeg har vær i byen. Men det var visst ikke nok... Føler meg ganske lei meg over å ha blitt helt slettet... Det skal mye til før man sletter noen! Hun bruker nicknavn så ikke finner jeg henne igjen heller. Får vel bare se henne som tapt :( Nå har jeg endelig flyttet nærmere og kunne lett tatt dags- eller overnattingsturer til henne, men da er det for sent gitt.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 Det kan jo være at hun har slettet hele profilen da - og ikke bare deg. Ellers er det jo bare å ringe henne og spør hvordan det står til. Du er såret, men bit det i deg - og ring henne!
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #3 Skrevet 21. juli 2010 HUn har sikkert bare deaktivert profilen sin, hvis ikke hadde du nok funnet henne. Mange på min konto som gjør det altså, også plutselig dukker de opp igjen.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #4 Skrevet 21. juli 2010 Lat som du ikke vet at hun har "slettet" deg fra fb. Ring henne og spørr om dere skal møtes nå i sommer?Si du har flyttet,kanskje du kan be henne hjem til deg? Om hun ikke svarer når du ringer,og ikke tar kontakt etter en stund er dere sikkert ikke så gode venner mere nei. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #5 Skrevet 21. juli 2010 Er faktisk en del "venner" som faller ut av vennelista uten at man har slettet de også...bare for å si det...opplevd det selv...att venner plutselig er borte og de ikke har slettet en av den grunn..) Ring du...ta opp kontakten! )
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #6 Skrevet 21. juli 2010 Det kan jo være så enkelt som at hun ikke gidder fb lengre. Ta kontakt med henne og hør hvordan det går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå