WPW Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 Jeg har termin i slutten av september. Jeg har bestemt meg for å ha egne klær til baby på sykehuset, da jeg syns sønnen min ser ut som "Mor Theresa" i de klærne han hadde på seg fra sykehuset da han var nyfødt. Men burde jeg kjøpe kortermede eller langermede bodyer? Det med påkledning er noe av det vanskeligste som finnes!!
lykkelig med2 gutter Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 i og med at det er høst, vil i alle fall jeg ta med langermede bodyer. jeg har term 7. sept. den lufta som er i september er veldig skarp for en liten kropp som er vant til 38 grader lykke til
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 21. juli 2010 #3 Skrevet 21. juli 2010 her har jeg termin 3. september og jeg kommer til å ta med langermede bodyer som kneppes rundt babyen (altså sånne man slipper å trekke over hodet på babyen).
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 21. juli 2010 #4 Skrevet 21. juli 2010 Jeg tar m langermede bodyer på sykehuset, og har vel ikke mer enn 2 stk kortermede bodyer i skapet, bare sånn i tilfelle rottefelle (regner ikke m Indian summer, så tror nok langermede bodyer blir mest aktuelt)
WPW Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2010 Ok, takk jenter:) gutten vår er novemberbarn, så da var det liksom ikke aktuelt med noe annet..
WPW Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. juli 2010 Har forresten også planer om å kjøpe de man knepper helt opp. Syns ikke noe om å dra tøyet over hodet til å begynne med. Men jeg syns det er vanskelig å finne pene enkle bodyer med knapper. De fleste må man liksom ta over hodet.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 21. juli 2010 #7 Skrevet 21. juli 2010 H&M har helt enkle omslagsbodyer i 2-pakk for en billig penge vet jeg. Jeg har også funnet mange fine omslagsbodyer på Lindex.
WPW Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 21. juli 2010 Ja, jeg fant en på H&M. Veldig kjønnsnøytral. Kjøpte en pakke, men kunne tenkt meg en med blonder også. Lindex var skrapa for nesten alt babytøy, så det kommer nok nytt snart tenker jeg. UL viste jente, men i det siste har jeg fått mer og mer følelsen for at det blir en liten gutt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå