Gå til innhold

Har Angelina blitt for tynn synes dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns hun var fin, jeg. Det hadde hun også vært med 10 kg mer på kroppen.

Skrevet

Altfor tynne ben, det var ikke spesielt pent synes jeg, skikkelig knoklete..

Skrevet

Grusom nettside. Jeg blir kvalm av å se folk rakke ned på andres utseende på den måten.

Skrevet

Tybbe armer og bein.. hadde hatt godt av noen kilo til på kroppen hun der ja..

Kanskje hun skulle fått noen av mine.. heheh

Skrevet

det bryr meg midt i ræva

Skrevet

Æsj for et nettsted. Det er sånne nettsteder anorektiske jenter svermer til :-(

Skrevet

ja for det der var ikke en fornærmelse for oss som sliter med anoreksia:S Lær deg litt om spiseforstyrrelser! Eller er det sånn at folk med overvekt sitter på internettsider med bare feite folk å glor?!? Blir så lei komentarer om anoreksia som ikke stemmer i det heletatt, men her i Norge kan man bare slite med overvekt og være normal.

Skrevet

Jeg synes hun er nydelig!

Skrevet

Det er faktisk mange unge jenter med spiseforstyrrelser som lar seg inspirere til å bli desto tynnere av å gå inn på sånne nettsider og se på tynne jenter. At du ikke gjør det er flott. Likevel forbeholder jeg meg retten å synes at sånne nettsteder som bare fokuserer på folks utseende er en uting og særlig alle de stygge kommentarene.

Skrevet

Syns faktisk det er verre at det reklameres og snakkes om slanking konstant her i Norge. Det er reklamer i posten, selgere på telefon, du ser det på tv, hører fra kjente og evt. foreldre. Har dere noen gang tenkt på at det faktisk kan være like mye "vanlige" folk som er for opphengt i slanking som gir disse jentene disse tankene. Jeg mener faktisk at en sånn side har ingenting å si i forholdt til det slankepresset vi får slengt i tryne vær eneste dag!

Dessuten er det ganske mange overvektige som syns det er helt greit å sitte å kritisere andre for at de er for tynne osv. du kan godt syns hva du vilo, men å sette folk som sliter med spiseforstyrrelser i bås fordi du trur sånne mennesker bare er syklig opptatt av utsene syns jeg var litt drøyt. Det er som å si at mennesker med overvekt driter i åssen de ser ut det! Problemene er vansklig begge veier, å det er ikke vansklig å se at du kan lite om dette.

Skrevet

12.23 Jeg er enig med deg!

Skrevet

jeg syntes kansje hun var litt på kanten til å være for tynn, men hadde dødd for å se slik ut selv xD

Skrevet

Helt enig 12:23, mange klager så mye over supermodeller osv, hvorfor kan de ikke se at all den pågangen av slankepress gjennom medier osv og gjennom oss selv faktisk påvirker barna våres.

Skrevet

Hvis dere vet noe som helst om AJ så vet dere også at hun alltid har vært tynn. Noen mennesker har ikke evnen til å legge på seg, jeg er en av dem. At underhudsfettet forsvinner mer og mer er et resultat av mye trening pluss at hun er blitt eldre. Det gjør at sener og blodårer blir mer tydelig og hun ser desto tynnere ut.

Angelina er vakker uansett og er ikke sykelig tynn. Hun er bare veldig slank fra naturens side og kommer nok aldri til å kunne legge på seg noe særlig mer. I tillegg har hun lange lemmer, armer og bein som gjør at hun virker ennå tynnere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...