Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 Takk for at du tar deg tid til å lese. Samboer og far til mine barn har fått seg en hobby han forguder. Den er dyr og tar mye tid og endel reising. Jeg har mast og mast om han kan ta en uke fri fra jobben slik at vi kan ta oss en liten ferie. Det har vært vanskelig for han å gjøre (nettopp begynt i ny jobb) inntil for ca 2 dager siden. Han spør meg da om vi kan levere ungene til moren hans slik at vi kan reise på tur til sverige så han kan kjøre sykkel, han hadde ordnet seg fri i 3 dager. Jeg vil så gjerne ha en tur med ungene, vår første ferie sammen. Men han vil ikke dette. Føler alt er ødelagt for min del. Vi deler ikke de samme gledene lenger:( Det begynte etter han fikk hobbyen sin. Nå er han sur fordi jeg har sagt at han kan ofre litt av sin dyrebare tid med meg og ungene nå når han først har fått fri. Jeg tenker at han klarer og ordne seg fri når det gjelder sykkel, men ikke når jeg spør om han kan ta en liten ferie slik at vi kan ta en tur. Nå er han sur og jeg vil ikke dra på tur med han og ungene siden jeg føler at han egentlig vil være et helt annet sted. Jeg synes han er skikkelig ego når det gjelder han og sykkel. Håper noen kan svare, kanskje litt rotet og lite info... Takk for svar:) Hilsen sliten "alenemor"
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 Forstår hva du mener. Familie kommer på førsteplass - alltid! Synst mannen din er egoistisk slik du beskriver ham. Jeg hadde krevd forandringer! Ingen andre enn deg som kan få det gjenneom. Hadde akkurat sagt hva du mener og føler til ham - samtidig som jeg hadde bestilt en uke i syden til deg og barna:) Du får vel like mye penger på deg som han får på seg/sin hobby??! Ellers hadde det steike vært krig her i huset. Joda, ferie hadde vært best med hele familien. Men noen menn må ha det inn med teskje. Jeg hadde bare reist på ferie jeg.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #3 Skrevet 21. juli 2010 Jeg har sagt hva jeg mener om det, at det er for tidlig for han å ha denne hobbyen, vi har små barn og at han ikke kan legge alt ansvar over på meg. Han har fått reise og kjøre sykkel uten at jeg har sagt noe. Men nå når jeg gir beskjed om han kan prioritere meg og ungene litt er det jeg som er egoistisk... Sier at jeg knuser drømmen hans og at han ikke har min støtte nå når han trenger det. Hadde vi hatt to biler ville jeg bare pakket og dratt på ferie:( Huff, at dette skal ødelegge så mye. Bare trist. HI
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #4 Skrevet 21. juli 2010 Vil nå heller si at han knuser din drøm. Hva er viktigst i 3 feriedager?Familie eller sykkel? Sier han sykkel vet du iallefall hvor du har han:( Det er liksom snakk om en jæ...#%¤....motorsykkel. Den penisforlengeren vil stå der når dere kommer tilbake også. Og det vil komme en søndag hvor han kan få innhalere så mye eksos han bare vil. For en pyse!
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #5 Skrevet 21. juli 2010 Han trenger ikke bilen, han har jo sykkel! Pakk bilen og reis på ferie med ungene Dere får det sikkert kjempe koselig!
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #6 Skrevet 21. juli 2010 Tydelig en mann som ikke er ferdig med guttetiden sin :-s Hvilken far/mann velger bort sine egne barn når han endelig har fri? :-( Hvor er prioriteringene hans? Skitskalle! Han er sur på deg.... han har ingen grunn til å være sur! Er det noen som har lov til det så er det deg! Gud så barnslig han er!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå