MorTilMalthe Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 Jeg har hår som blir veldig lett krusete/krøllete. Bruker rettetang for alt den er god for, men det øyeblikket jeg blir litt varm, eller kommer ut i regnet ( som vil omtrent dekke alle dagene i året.....) er all rettingen forgjeves. Skulle ønske håret bare kunne ligge på plass! Og helst den plassen jeg vil det skal ligge på Hvordan får dere håret til å holde seg rett? Og hvordan får man bort alle småhårene som stikker opp alle veier?
RødRev Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 Dette høres ut som mitt hår ja Du kan jo rette det permanent. Det er litt dyrt, men en venninne av meg gjorde det, og det blir jo silkeglatt. Men det beste, synes jeg, er egentlig å omfavne det håret man har. Få en frisyre som kler deg, og satse på produkter som samler håret og demper frizz, og kanskje heller fokusere på litt krøll? Det gjør jeg stort sett, og bruker kun rettetang hvis det ikke regner eller jeg har paraply. Men hver sin smak
MorTilMalthe Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2010 Takker for gode forslag Det er som regel håret rundt ansiktet som får smake på rettetangen, for jeg er egentlig ganske stolt av krøllene mine Men det er de små hårene som fremdeles vokser ut (etter at jeg mistet MASSE hår når jeg ammet) som gjør meg helt sprø Hadde de bare blitt liggende så hadde det vært greit. Har forsøkt plenty av anti-frizz, men det må jo være noe som holder frisyren når den først er bra? Kanskje noen har en bra hårspray å anbefale?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå